IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Най-продаваните 10 модела в САЩ през май

След като производителите отчетоха продажбите си през май, стана ясно, че ситуацията в САЩ не е изненадваща.

Най-продаваните 10 модела в САЩ през май
Въпреки кризата (в Северна Америка отшумяваща вече), най-продавани са големите и мощни автомобили. Ако може да се говори за изненада, това е попадането на Hyundai Sonata сред десетте най-продавани модели в САЩ за месеца. Корейската марка е за първи път в десетката най-продавани модели. Ето списъкът на десетте най-предпочитани коли в САЩ през месец май. 1. Ford F-Series - 49,858 продадени автомобили


2. Chevrolet Silverado – 33,690




3. Toyota Camry – 29,295




4. Honda Civic – 28,458 (включително купе) 



5. Honda Accord – 27,835 (вкл. купе но без Crosstour)




6. Toyota Corolla – 26,953




7. Ford Fusion – 22,381




8. Nissan Altima – 21,950 (вкл. купе)




9. Chevrolet Malibu – 21,722




10. Hyundai Sonata – 21,195 

 
0 от 500
  • #48
    33 rate up comment 10 rate down comment
    саф ( преди 15 години )
    В САЩ нещата нямат нищо общо с Европа, а и не ме вълнува дебелите американски селяни фермери кво карат...
  • #47
    34 rate up comment 11 rate down comment
    dero ( преди 15 години )
    Hyundai започва незабелижимо да се нарежда до големите и дори да ги измества.
  • #46
    35 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Май не сме много в темата ...Моите кумове живеят в САЩ. Кумът ми е споменавал в разговр, че там колите изминават немислими за нас км. Той примерно пътува до офиса 80 мили! Сметката е, че годишно прави по 60 000 - 70 000 км. Като допълним и цената на бензина, нивото на доходите и отношението им към дизела - какво точно сме разбрали от техните масови предпочитания за автомобили?!
  • #45
    32 rate up comment 9 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Нали си знаеш! Ако не си го прочел, питай на лична, ще ти го кажа пак на ушенце, че тука трият цветущите изрази :)
  • #44
    33 rate up comment 9 rate down comment
    Дебелия ( преди 15 години )
    За това за Бентли и Панамера се чака, а модели като Файтон и Вел Сатис (на Рено), които трябваше да се намесят в луксозния клас ги спряха.
  • #43
    34 rate up comment 9 rate down comment
    Dебелия ( преди 15 години )
    Явно ме бъркаш с някой. Файтона като кола е много добра (на нейното шаси се прави Бентли), но прозиводството му беше спряно заради СЛАБИ продажби. Цената, която искат не отговаря на имиджа, който марката носи. Категорията купувачи, които целеше Файтон просто продължиха да купуват Мерцедес S, БМВ 7, А8 и Лексус.
  • #42
    32 rate up comment 10 rate down comment
    kiro666 ( преди 15 години )
    на camry accord civic corola malibu i sonata не знам което им е мощното-в стандартна модивикация никоя от тях не надвишава 180 коня ???
  • #41
    32 rate up comment 12 rate down comment
    Тънкия ( преди 15 години )
    А Файтона колко струва? А Пасат СС? А Таурег? Хибридната версия на Таурег почва от 150000лв. а Golf R20? Не знам кой избягва Ауди при положение ,че в САЩ войната БМВ-Ауди е най-голямата. Миризма ти ли си пак бе? Вечния безработен и *** *** ,който никога е нямал кола и нищо не разбира от коли. Вместо всеки ден да показваш ,колко голяма нула си, вземи си намери работа вместо по цял ден да киснеш в Аутомедия, да пишеш тъпотии и да ти се присмиват. Като нямаш кола не се обяснявай много.
  • #40
    37 rate up comment 10 rate down comment
    Дебелия ( преди 15 години )
    фолксваген е всичко друго, но не и премиум марка. Всъщност vw е премиум марка само в болните мозъци от редакторите на АудиБилд. Един акорд в щатите започва от цена 21 000$, а пасата - 27 000$ или почти колкото Акура TSX, която вече се води премиум марка. Богатите американци купуват мерцедес и бмв, но ауди го избягват. А де?
  • #39
    35 rate up comment 9 rate down comment
    Дебелия ( преди 15 години )
    Точно така. Американците, ако не друго са доста практични, рационални и незавсими в избора си на автомобил. Така или иначе го сменят средно на 20 месеца и не страдат от изкривения манталитет на българина, че щом е купил една кола, пералня, телевизор, то това е за цял живот.