IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Nissan GT-R със 730 к.с. не е от категорията на Bugatti Veyron 16.4

В Русия са особено популярни нощните състезания между суперавтомобили.

Nissan GT-R със 730 к.с. не е от категорията на Bugatti Veyron 16.4
От видеото, което ви предлагаме се вижда, че когато става въпрос за ускоряване по прав участък, трудно ще се намери автомобил, който да се противопостави на Bugatti Veyron 16.4 с мощност 1001 к.с. 



От видеото заснето в Русия е ясно, че дори два тунингови Nissan GT-R с мощност от 730 к.с. (както се твърди), трудно могат да следват Veyron. 

Разбира се, един Bugatti Veyron има цена на около десетина – дванайсет Nissan GT-R, но това е друг въпрос. 

Сега вижте клипчето с надпреварата и ускорението на трите автомобила:


 
0 от 500
  • #82
    4 rate up comment 4 rate down comment
    бавареца ( преди 15 години )
    първо да ти кажа че пистата монца (на клипчето) не се води от тези със много завои. и само не си мисли че настроено за състезания 430 е по бавно от нисанчето. много се бъркаш. една от причините нисана да с представя добре е точно окачването, което е почти със race настройки и затова вози твърдо,както неднократно сме коментирали.
  • #81
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    накрая всички отиват там някой ахмак от маалата да им се радва (без да се обиждат Хасковлии) :D
  • #80
    7 rate up comment 3 rate down comment
    GT-R ( преди 15 години )
    Това е СИЛАТА на GTR - писта със завои!
  • #79
    8 rate up comment 1 rate down comment
    X ( преди 15 години )
    Номера на Veyrona е Хасковски :)
  • #78
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Morizo ( преди 15 години )
    Не си прав, леберкез. Моднатите супри са много по-серийни от серийните вейрони, просто защото са в пъти повече.
  • #77
    3 rate up comment 1 rate down comment
    опа ( преди 15 години )
    НЕЖЕН влез в dragtimes.info поразгледай,после пиши и нисана и бугатито са на един човек ,същия има и рс6 мтм
  • #76
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    ...а всички двигатели с повече цилиндри (и обем) от 6 са прекалено тежки и освен че ще нарушат баланса (разпределението на теглото), те също ще направят колата прекалено тежка и от там поведението в завоите и скоростта на влизане в тях ще се влоши. Точно затова GT-R-ът е толкова добра кола за пистата, и точно по същите съображения по-големите двигатели се слагат по средата на шасито.
  • #75
    4 rate up comment 4 rate down comment
    ОЛЕГ ( преди 15 години )
    ТРЯБВА ДА СИ МНОГО *** ДА ОБЕСНЯВАШ КАК БУГАТИ БИЛО БЕЗСМИСЛЕНА КОЛА-ОДИ КАЖИ НА КУМЧО БЪЛЧО ЧЕ Е *** ЧЕ СИ Я Е ВЗЕЛ-ТОЙ ГОРКИЯ НЕ РАЗБИРА ОТ КОЛИ САМО ЛАДИ И Е36 Е КАРАЛ
  • #74
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    Не... На писта с много завои всичко над 500 коня е изхвърляне. Единствената пречка на вейрона да прави рекорди на писта е теглото. Замислете се защо в GT-R са сложили толкова малък двигател. Мислите ли че не им се е искало да сложат нещо по-мощно? Защо ли точно 6 цилиндров? Защото всичко под 6 цилиндърa (5 и 4) има вибрации (при петака са леки, а при 4цилиндровите са нужни балансни валове), а всички с повече цилиндри (и обем) са прекалено тежки и освен че ще нарушат баланса , също ще направят...
  • #73
    10 rate up comment 2 rate down comment
    GT-R ( преди 15 години )
    Глупав, ти ако не осереш някоя тема не можеш си начешеш питанката, нали? Къде виждаш GTR-Switzer в клипа на аутомедията?? Кой е той - черния или светлия /с номера и двата/ и как го "опозна" с този без номера в драга с Хаябусата?