fallback

Рено Меган/Renault Megane

+ богато серийно оборудване, сигурно поведение на пътя, високо ниво на комфорт- недостатъци в качеството на изработката, некултивирани мотори, трополене

 История на модела9/95 Представяне на модела. Хечбек лимузина с пет врати и купе Coach. Мотори: 1.4 литров с 72 к.с., 1.6 литров с 75 или 90 к.с., 2.0 литров с 114 или 147 к.с., както и 1.9 литров дизел с 64 к.с. и 1.9 литров турбодизел с 90 к.с.5/96 Меган Eco с особено икономичния 1.4 литров бензинов мотор с 71 к.с.12/96 Представяне на минивана Меган Scenic1/97 Меган Classic - версия седан с четири врати4/97 Версия кабрио на базата на Меган Coach5/97 1.9 литров дизел dTi - с директно впръскване и 98 к.с., мощността на Eco вече 75 к.с. 3/99 Фейслифт и нови 16v мотори: 1.4 литров 16v с 98 к.с. и 1.6 литров 16v с 107 к.с. Нова комби версия Grandtour10/99 Coach и Cabriolet с 2.0 литров 16v мотор с 140 к.с.11/00 Нови дизелови мотори: 1.9 dTi с 80 к.с. и 1.9 dCi с 102 к.с.10/02 Смяна на модела, представяне на новото поколение Megane IIСилните страни на Меган са многообразието на моделите и пространството в купето. С Меган Рено изнамери рецепта, която се харесва на купувачите в компактния клас. Съставките: симпатичен дизайн, богата гама мотори и пет различни варианти на каросерия. Особено любима е хечбек лимузината с пет врати, която е сред най-просторните в компактния клас. Благодарение на вариациите на задната седалка и широко отварящия се заден капак, багажникът може да решава и по-големи транспортни проблеми. Някои от собствениците на Меган се оплакват от запарващата тапицерия на седалките и нестабилната опора за гърба, която креслата осигуряват. Критика трябва да се отправи и към качеството на изработката: разклатени седалки, липсващи изолационни кори на мотора, тракащи ламарини на катализатора. Моторите често са изцапани от течове на масло, тръбите на ауспуха се късат и пробиват лесно, а спирачките се износват бързо. Спирачната система се подобрява значително от 99 година. Два еърбега отпред са част от серийното оборудване на Меган от самото начало на производството. От 97 година на борда има и ABS. Междувременно и странични въздушни възглавници, заедно с активни облегалки за главите допълниха пакета за сигурност в Меган. Базовият мотор е икономичният 1.4 литров агрегат със 72 к.с., а от средата на 97 г. мощността му е 75 к.с. Най-добрият компромис между правенето на икономии и удоволствието от шофирането е 1.6 литровия мотор с 90 коня. Неговата хармоничност го превърна в любимец на купувачите на Меган и изтика на заден план желанието за по-мощният 2.0 литров мотор със 114 коня. Дизеловите мотори също предлагат достатъчно тяга. Всички мотори са много надеждни. Случаите на скъсани ремъци се дължат на неспазени интервали за обслужване.Най-често срещани повредиМотор: шумове от работата на коляновия вал, дефекти в мениджмънта на мотора (до 97 г.), скъсани ангренажни ремъци (97-98 г.), прегорели гарнитури на главата, прекъснати маркучи на турбокомпресора, неуплатнени маркучи по горивната система, счупени ауспуси (97-98 г.), дефектни кабели за свещите, дефектни лулиЕлектрика: проблеми с имобилайзераШаси: блокиращи ръчни спирачки, ръждясали спирачки, течове от спирачния усилвател, дефектни амортесьори 
Тагове:
fallback
  • #39
    Фейс. Синята Лавина ( преди 10 години )
    Търся предна броня за рено меган комби 99/00 год. по възможност цвят(бордо)ако някои има или знае къде мога да намеря да пише във феиса Синята Лавина :)
  • #38
    Gogata_sex_pz@abv.bg ( преди 12 години )
    tarsq zadna dqsna vrata za scenik po vazmojnost sinq
  • #37
    ivan ( преди 12 години )
    imam tak1v dvigatel s16to i drugi 4asti za tozi madel reno 0898642520
  • #36
    kostanev61@abv.bg ( преди 13 години )
    моя е 1,9 дти,за сега е супер.Нямам забележки,карам го 7месеца и навъртях 13000км.добра машина
  • #35
    The Killer ( преди 13 години )
    imam megan 97 1.6 90 konq nqmam gazova i kolata e strahotna izklu4itelno dovolen sum ot neq ! tormozq q mnogo ne se e troshila za 2g i polovina sum dal 400 lv za smqna na 4asti
  • #34
    Сашо ( преди 13 години )
    "Най-добрият компромис между правенето на икономии и удоволствието от шофирането е 1.6 литровия мотор с 90 коня. Неговата хармоничност го превърна в любимец на купувачите..."Тази статия наклони везните към моят избор - 1.6, 90 к.с.Моторът харчи малко, и се държи добре в движени. Дотук с хвалбите - вибрациии на празен ход поради несполучливото укрепване, губи антифриз и има склонност към прегряване.Извод - доста спорен избор, по-скоро не добър.
  • #33
    icoooo ( преди 13 години )
    Търся двигател за Рено Меган Coach 2.0i, 16V, 147hp - 1996година 0887210492
  • #32
    венци ( преди 13 години )
    търся зъбен венец на моховика за рено сценик 1999г 1.6 16вemail:anton_gabrielov***yahoo.com
  • #31
    LAGUNA-THE BEST!!! ( преди 13 години )
    Megan-4eto e nai-golemiq *** ot cialata gama na Renault! Tazi kola e super tupa i evtina! KUPUVAITE SI RENAULT LAGUNA 2.2 D!!! Tova e istinata! Megan e Golf-4eto na Renault i ne se radva na nikakuv uspeh! Megan samo dava afira i nishto poveche!
  • #30
    ludmil ( преди 14 години )
    prodavam clio 92g, 1.2 energy s gazova2 vrati,lqti janti-900lv0894 636325
fallback
Последни