fallback

Рено Меган/Renault Megane

+ богато серийно оборудване, сигурно поведение на пътя, високо ниво на комфорт- недостатъци в качеството на изработката, некултивирани мотори, трополене

 История на модела9/95 Представяне на модела. Хечбек лимузина с пет врати и купе Coach. Мотори: 1.4 литров с 72 к.с., 1.6 литров с 75 или 90 к.с., 2.0 литров с 114 или 147 к.с., както и 1.9 литров дизел с 64 к.с. и 1.9 литров турбодизел с 90 к.с.5/96 Меган Eco с особено икономичния 1.4 литров бензинов мотор с 71 к.с.12/96 Представяне на минивана Меган Scenic1/97 Меган Classic - версия седан с четири врати4/97 Версия кабрио на базата на Меган Coach5/97 1.9 литров дизел dTi - с директно впръскване и 98 к.с., мощността на Eco вече 75 к.с. 3/99 Фейслифт и нови 16v мотори: 1.4 литров 16v с 98 к.с. и 1.6 литров 16v с 107 к.с. Нова комби версия Grandtour10/99 Coach и Cabriolet с 2.0 литров 16v мотор с 140 к.с.11/00 Нови дизелови мотори: 1.9 dTi с 80 к.с. и 1.9 dCi с 102 к.с.10/02 Смяна на модела, представяне на новото поколение Megane IIСилните страни на Меган са многообразието на моделите и пространството в купето. С Меган Рено изнамери рецепта, която се харесва на купувачите в компактния клас. Съставките: симпатичен дизайн, богата гама мотори и пет различни варианти на каросерия. Особено любима е хечбек лимузината с пет врати, която е сред най-просторните в компактния клас. Благодарение на вариациите на задната седалка и широко отварящия се заден капак, багажникът може да решава и по-големи транспортни проблеми. Някои от собствениците на Меган се оплакват от запарващата тапицерия на седалките и нестабилната опора за гърба, която креслата осигуряват. Критика трябва да се отправи и към качеството на изработката: разклатени седалки, липсващи изолационни кори на мотора, тракащи ламарини на катализатора. Моторите често са изцапани от течове на масло, тръбите на ауспуха се късат и пробиват лесно, а спирачките се износват бързо. Спирачната система се подобрява значително от 99 година. Два еърбега отпред са част от серийното оборудване на Меган от самото начало на производството. От 97 година на борда има и ABS. Междувременно и странични въздушни възглавници, заедно с активни облегалки за главите допълниха пакета за сигурност в Меган. Базовият мотор е икономичният 1.4 литров агрегат със 72 к.с., а от средата на 97 г. мощността му е 75 к.с. Най-добрият компромис между правенето на икономии и удоволствието от шофирането е 1.6 литровия мотор с 90 коня. Неговата хармоничност го превърна в любимец на купувачите на Меган и изтика на заден план желанието за по-мощният 2.0 литров мотор със 114 коня. Дизеловите мотори също предлагат достатъчно тяга. Всички мотори са много надеждни. Случаите на скъсани ремъци се дължат на неспазени интервали за обслужване.Най-често срещани повредиМотор: шумове от работата на коляновия вал, дефекти в мениджмънта на мотора (до 97 г.), скъсани ангренажни ремъци (97-98 г.), прегорели гарнитури на главата, прекъснати маркучи на турбокомпресора, неуплатнени маркучи по горивната система, счупени ауспуси (97-98 г.), дефектни кабели за свещите, дефектни лулиЕлектрика: проблеми с имобилайзераШаси: блокиращи ръчни спирачки, ръждясали спирачки, течове от спирачния усилвател, дефектни амортесьори 
Тагове:
fallback
  • #9
    Stefko ( преди 16 години )
    Една перфектна кола,комфортна,леко се управлява(особено автоматика),с много екстри,достъпна цена,малък разход на гориво,вече две години не съм имал проблеми с АБСОЛЮТНО нищо.Трета кола ми е от марката РЕНО(91 и 94г.)сега Меган 98г.Какво му трябва на човек-едно Рено и ..........
  • #8
    koki4a ( преди 16 години )
    tova e jeliazna kola,tova e frenskiat golf. eftina podruzka,za 100lv smeniava6 cialata prednica.....
  • #7
    astra_racing@abv.bg ( преди 16 години )
    продава се за части само пропуснах да кажа:)
  • #6
    astra_racing@abv.bg ( преди 16 години )
    1.9tdi е мототра..бяз забелейки на 140 000км.ако някой е заинтригуван да пише на е-майла.
  • #5
    ЯВОР ( преди 16 години )
    3 ТА ГОДИНА ГО ИМАМ И Е ПЪЛЕН ТРОШЛЯК СЛЕД 250000КМ. ПЪРВО ИСПУШИ ТУРБОТО СЛЕД ТОВА ПОДКАЧВАЩАТА ПОМПА АСЕГА ЗА КАПАК И ПОМПАТА НА КОМАНРЕЛА .С ДВЕ ДУМИ ЧУЕШ ЛИ РЕНО БЯГАИ .ДАВАТ И ДРУГИ ДЕФЕКТИ
  • #4
    Dimitar ( преди 16 години )
    Купих го за служебен автомобил, след година експолатация,нямам сериозни оплаквания,но е грозновато вътре
  • #3
    Диана Александрова ( преди 16 години )
    Възмутена съм от смехотворните неща в статията. Това да не е писано от някой голфаджия? Мисля, че трябва да ревизирате изцяло информацията за модела. Горе пишете, че моторите са некултивирани, а по-долу пишете че били изключително добри... Има и куп други невероятно измислени факти. Преработете темата, заото меган-ът е добър автомобил, особено след фейслифта 2003 година - има невероятно качествена изработка. Осъвременете се, но с реални знания, от човек, който е карал меган!
  • #2
    Automedia ( преди 16 години )
    Поправихме тази неточност, благодаря!
  • #1
    ee ( преди 16 години )
    Много глупости са изписани за почти всички автомобили от тест-драйва.Една от тях - "10/02 смяна на модела" т.е. след тази дата Меган повече не се произвежда. Изтривам Ви от Favorites незабавно.
fallback
Последни