Без да дават конкретни данни, източници в японските медии съобщават за значително, дори изненадващо нисък разход на гориво при новия двигател.

Сега в Mazda работят върху най-добрата комбинация между динамика, разход на гориво и вредни емисии, както и за повишаване на максималния въртящ момент.
При сегашното си състояние новият роторен двигател 16X може да даде на бъдещата Mazda RX-7 около 300 к.с. Това ще позволи автомобилът да ускорява от място до 100 км/час за под 5 секунди.
От Mazda съобщиха, че вече са наели външни тест-пилоти за изпитания с „муле” на бъдещия RX-7. Дизайнерите вече обсъждат версиите възможни за външния вид на новия спортен модел с роторен двигател.
Главен стимул за разработката на този автомобил идва от САЩ, където проучване направено наскоро показа, че търсенето за спортен автомобил с роторен двигател би било високо. Източник от Mazda пояснява, че ако не би бил натискът от Mazda USA, този проект не би оцелял.


2