IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Porsche 911 GT2 RS – първи официални снимки и детайли

Това е новият 911 GT2 RS, наследник на базирания на 997 GT2.

Porsche 911 GT2 RS – първи официални снимки и детайли
Най-важните данни за този автомобил са: двигател би-турбо с обем 3.6 литра и мощност 620 к.с. В същото време разходът на гориво е намален с около 5% в сравнение с модела който замества. 



Колата има собствено тегло по-ниско със 70 кг, докато мощността се е повишила с 90 к.с. Двигателят се комбинира с механична скоростна кутия с шест степени. 



Спирачките на този модел са керамични, гумите са с размер 245/35 ZR 19 отпред и 325/30 ZR 19 отзад, като са разработени специално за този модел, както и окачването, също е разработено специално за модела. В интериора има много части от карбон, включително и новите спортни седалки. 



Според официалните данни на фирмата, този автомобил ускорява от място до 100 км/час за 3.4 секунди. Максималната скорост на 911 GT2 RS e 330 км/час. 



От този модел ще бъдат произведени само 500 броя, като всеки от тях ще струва около 195 000 евро.
0 от 500
  • #21
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Fuck oFF ( преди 15 години )
    Порше не било за рали ХАХАХАПорше са жънели победи по ралитата още когато ти си бил само БЛЯСЪК в очите на таксиметров шофьор!!!Печелят Париж Дакар с двигателя си с ВЪЗДУШНО охлаждане(Въздушно охлаждане в пустинята и двигателя е издържал представи си каква технология!!!)По Европейският пали шампионат също имат много победи!!!Porshe GT3 RS А СЕГА И GT2 RS RS означава Rally Sport Я пак си помисли кой е СМЕШНИКА!!!
  • #20
    5 rate up comment 15 rate down comment
    бавареца ( преди 15 години )
    мдаа, нисанчето е страшно. и не мачка поршета само напоследък - погледайте филмчета на японците от bestmotoring... старите нисанчета с 280кс какво правят.
  • #19
    4 rate up comment 27 rate down comment
    ( преди 15 години )
    Господин ***,В началото на краткия си текст спрямо Вас, искам да ви обърна внимание, че уважавам марката Порше и особено наследството, което е оставила (за жалост в недобри ръце). Но Вие се намирате в дълбоко заблуждение относно мачкането по завоите. Защото напоследък един Нисан посмачка Порше на една известна писта. Порше имат известен проблем точно с устойчивостта, традицията им налага определени ограничения от които не могат да се откажат. Хубава кола, но не точно за рали!
  • #18
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Fuck oFF ( преди 15 години )
    Прочетох коментар на "разбирач" че бил разочарован от максималната скорост (330 км/ч)С големия (застопорен т.е. няма опция за прибиране) споилер отзад колко очаква да вдигне 350 км/ч ли ?По-добре ли щеше 6-та предавка да я бяха направили по-дълга и ускорението от 330 до 350 да е 5 минути ?Порше е кола направена да МАЧКА конкуренцията по писти и ралита!По пътище където 1/2 от другите коли се завъртат на всеки 2-ри завой А Порше ги взема с лекота! --->
  • #17
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Auto Maniac ( преди 15 години )
    Добри коли... на добри цениПочти съм сигурен че вс. 500бр са поръчани
  • #16
    15 rate up comment 1 rate down comment
    САВАТА ( преди 15 години )
    А-а-а-....!!!Порше върнаха и връщат още"газта"!Още повече прилича на старото Порше и затова е хубаво!Бяха "залитнали"с "онези-новите"-тумбести Поршета и с фаровете тип:-"пържени яйца".....Е...,какво пък,опитаха,видяха,че е смешно и сега пак правят истинско Порше!При Порше важно е"класическото"!На всеки 30г.,трябва "...ЛЕКО..."да сепипа външноста!!!Разбраха го и се върнаха с тои модел:-"напред в историята си"...
  • #15
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ха-ха, Бугати! Бугати е марка от историята. И какво са направили като са я възродили? Можеш да си отговориш по два начина - виж резултата от пистовия тест - катастрофален! Виж и дизайна и си сложи ръката на сърцето, няма ли прилика с Ауди, а дори и със Шкода? Да не говарим, че тези елементарни параболи са толкова банални в дизайна, че дори и китайците не ги ползват. А за ЛамборГини, първо научи как се произнася името, после приказвай!
  • #14
    6 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 15 години )
    няма нужда от повече. на нюрбургринг и 320 са достатъчни, а ако удължат трансмисията реално ще стане по-бавно. аз по скоро съм разочарован че на ГТ2 моделите не се предлага опция на 7ст. автоматик с два съединителя - щеше да им пасне идеално. и тогава 340км/ч също нямаше да са проблем без да страда динамиката.
  • #13
    6 rate up comment 1 rate down comment
    yo ( преди 15 години )
    Е ти пък щото *** си го купиш пък чи и *** караш с 350 сигурно
  • #12
    2 rate up comment 7 rate down comment
    ss ( преди 15 години )
    Колата е перфектна, но съм разочарован от максималната скорост.GT2 също развива 330км/ч, но това вече е малко за суперавтомобил, какъвто претендира да бъде GT2 RS.С почти 100 конски сили отгоре и със 70кг намалено тегло скоростта трябваше да е от порядъка на 350км/ч.Не знам какво си мислят производителите и защо са "скопили" така този страхотен автомобил...Остава да видим времената на пистите.