IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen показва електрическо такси в Хановер

По време на Хановерския технически панаир, (Hannover Messe), открит в понеделник, Volkswagen представи свой прототип на „чисто” такси, наречен Milano Taxi.

Volkswagen показва електрическо такси в Хановер
Автомобилът е създаден на базата на концепцията Up! Според представители на немския концерн, първото серийно електро-такси ще бъде произвеждано от 2013 г. 



Електромобилът има дължина 3730 мм, широчина 1660 мм и височина 1600 мм. В интериора височината между пода и тавана е 994 мм. Пространството пред коленете на пътниците на втората седалка е 120 мм. Интересно е, че при това такси липсва предна седалка за пътник до водача. 



Това увеличава още повече мястото за пътниците отзад и за техния багаж. Електрическото такси е със задна плъзгаща се врата, улесняваща достъпа до задните седалки и с панорамен прозрачен таван, даващ чувството за простор в автомобила. 



В задната част на колата има специален LCD дисплей на който пътниците могат да видят степента на зареденост на акумулаторите, да следят маршрута по който ще минат чрез навигационна система, да разберат прогнозата за времето, да настроят сами климатичната система. 



В същият монитор има и терминал за плащане с кредитна или дебитна карта за пътуването. Концептуалното такси е с електромотор с максимална мощност 85 kW, захранван от комплекс литиево-йонни батерии. 



Колата има възможност да измине 300 км след едно зареждане, а 80% от капацитета на акумулаторите може да се зареди само за един час. Максималната скорост на VW Milano Taxi е 120 км/час. 





0 от 500
  • #14
    3 rate up comment 0 rate down comment
    BB. ( преди 15 години )
    Нали вчера писаха,че нямало да е Up,а Golf на ток.Смятайте колко може да се има доверие на VW!
  • #13
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Ь. ( преди 15 години )
    Мен ни се струва малко безсмислено да е с толкова малки външни размери, при положение че е такси и не трябва да си търсиш място за паркиране. Това ограничава доста пространството в интериора. Иначе за лична градска кола ми изглежда перфектно.
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Обърни внимание тя се меси, но пари не дава. Това е много дискусионна тема и незнам с какво е превилигирован ФВ ,при положение ,че ФВ са правили няколко пъти опити до Европейските съдилища да се премахне този закон, който според акционерите на ФВ само спъва компанията.Дори в един момент Порше се опитаха, но пак не успяха. А за помоща, държавата като помага ,помага на всички. И тоя ,който е дал пари за Опел Астра и той е получил 2000евро за новата си кола, както и този с Голфа.
  • #11
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Съгласен съм с теб. Не ме разбирай погрешно, нямам нищо против ФВ. Дори е показателно как държавата помага на една фирма, съответно и на себе си...Мисълта ми беше, че ФВ винаги са били най-привилегированата марка в германия. Там на населението открай време се внушава, че това е най-най-германската кола...
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Няма значение ,Германия винаги се е месила в политиката на ФВ, именно с презумцията ,че това е Германска Фирма, на Германския народ и зорко следи всеки ход на компанията. Акционерите от ФВ искат да се измъкнат от тази задушаваща прегръдка ,но има прокаран спецялен държавен закон, който може да игнорира абсолютно всяко решение на Управителния съвет ,без значение кой, държи контролния пакет акции.
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Правиш абсолютно неуместни и *** сравнения! Ако не знаеш, БДЖ е 100% Държавна фирма-монополист, единствена предлагаща железопътен транспорт. ФВгруп е производител с държавно участие и съвсем не е единствен в Германия....
  • #8
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Все пак Държавата има акции във Фолксваген ,както и правото да се намесва в решението на управителния съвет. Все едно БДЖ да представя нови вагони и Б.Борисов да реже лентата а Англичаните да казват, еее на тия от БДЖ премиера им удря рамо.А Форд изобщо не знам с как е издухало Фолксваген? Като е продал 1000бр. повече Фиести от Голф в Европа? Не забравяй че докато Форд молеше помощи и се бореше с Фалита до преди 3-4м., и фирмите просеха помощи ФВ извади 13млр. за да купи Порше.
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Погледни последната снимка. Ясно се вижда ,че багаже е върку подвижва скара с дръжка. Значи като влизаш издърпваш скарата към задната седалка и товариш багажа, след това го буташ напред и влизаш и сядаш. Какви врати, какви изчистванки. Германеца го е измислил перфектно. Но такава кола става само и единствено за такси и то, което не побира повече от 2-3 човека. Но извън България при Такситата навсякъде е така. предните места са изолирани и там пътници не сядат. Само отзад може, отпред е забранено
  • #6
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Щом Ангела Меркел им е рекламно лице, смятайте за какво рамо от държавата става въпрос!...Представете си и немската преса колко е обективна в оценките си за Фолксваген...Но балонът май се пукна! Сега Форд, а скоро и други марки ще ги издухат!
  • #5
    2 rate up comment 0 rate down comment
    autoaddict ( преди 15 години )
    "Бъдат взети" ... :)