IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi представи удължената версия на А8

Този модел е по-дълъг и по-широк в сравнение с главните си конкуренти в луксозния клас.

Audi представи удължената версия на А8
Автомобилът е със 130 мм по-дълъг от стандартния А8, като има дължина от 5267 мм. Колесната база е достигнала 3122 мм. Широчината е без промяна в сравнение със стандартния модел – 1949 мм, но за сметка на това височината е нараснала с 2 мм до 1462 мм. 



Допълнителната дължина е използвана изцяло за да се увеличи мястото на задната седалка. Като екстра могат да се поръчат автоматично регулируеми, затопляни и вентилирани задни седалки. 



Задните врати са по-дълги от тези на стандартния модел, като така подсигуряват още по-лесен достъп на задните седалки. Като екстра се предлага централна конзола, която е изтеглена до задните седалки и панорамен покрив. 



Най-мощната версия на модела ще бъде с изцяло нов двигател с 12 цилиндъра, който ще има премиера следващата седмица на автосалона в Пекин. Той ще е с мощност 493 к.с., работен обем 6.3 литра и максимален въртящ момент 623 Nm. С него луксозната лимузина има ускорение от място до 100 км/час за 4.9 секунди и максимална скорост от 250 км/час. Останалите двигатели при удължената версия ще бъдат същите, които се монтират на стандартния А8. Трансмисията ще бъде tiptronic с осем скорости. 



Удължената версия на А8 има и някои други външни разлики от стандартния модел, включително нова радиаторна решетка и нови накрайници на ауспуха. 








0 от 500
  • #75
    4 rate up comment 1 rate down comment
    777 ( преди 15 години )
    Това е кола за "паричковци" - стига сте философствали...
  • #74
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Какви стари линии бе мъжки? Колата изглежда като за кралски особи. Бати луксозното изпълнение, а като се има предвид и теста на Аутобилд, който показва ,че конкурентите не могат да се борят с това А8 в нито един аспект и в нито една дисциплина. Освен това новото А8 е признато за най-добрата кола в света. Тоест по-добро от това няма. А за художничката, аз също съм художник и то съм се учил от най-добрите, работя в графична база и ти казвам А5 не е страхотно, то е с уникален як дизайн.
  • #73
    10 rate up comment 1 rate down comment
    sinbad0 ( преди 15 години )
    Лошото е че докато се возя на задната седалка в колата за която съм платил 300к+ лв. ,немога да видя цвета на предния си капак...иначе има логика в това което казваш сигурно и дилъра ще се оправдае така за да я продаде...
  • #72
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    С цвета на екстериора
  • #71
    6 rate up comment 1 rate down comment
    sinbad0 ( преди 15 години )
    Само тая сива алкантара на тавана на какво се връзва....?Иначе колата е страхотна...
  • #70
    7 rate up comment 2 rate down comment
    САВАТА до BGRS ( преди 15 години )
    Е,на някои им отива да подържат старата линия,но на други не...Това Ауди подържа някаква традиция,вече неуместна+много лоши"нови елементи"-фаровете-очи....Е Ауди 80 беше икона.
  • #69
    12 rate up comment 2 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Аз на времето харесвах много осемдесятката. Видях я през 1989, паркирана на един паркинг в моя град. Години наред си мечаех за Ауди 80. Все пак бях на 16-17 тогава. Огромно впечатление ми направи късия капак на багажника и коефициентът на въздушно съпротивление от 0.29. За мен това бе автомобилът мечта в края на осемдесетте. После А4 бе любимият ми автомобил, заедно с Мондео. Сещам се за една статия, публикувана в средата на деветдесетте в АБ. Тия автомобили имаха страхотен дизайн за мен, както и много яки мотори. След това Ауди почти не променяха дизайна и той ми омръзна. Валтер да Силва изкара петицата, като спомена, че това е най-добрата му кола, която е правил. Аз лично не открих огромни разлики спрямо старите дизайнерски линии, но се опитах да му повярвам. Дори попитах тогавашната си приятелка, която е художник, какво мисли за дизайна на тая кола. Провалих се в идеята, да си изясня възгледите на дизайнерите. Разбрах, че или човек харесва нещо, или не. Логока няма. Това Ауди поддържа старите линии и все по-често се питам има ли смисъл всичко това!
  • #68
    7 rate up comment 1 rate down comment
    САВАТА до BGRS ( преди 15 години )
    Ти понякога ме сбъркваш с твоите разсъждения(в добрия смисъл)и ме караш дапогледна под друг ъгъл на нещата.....И сигурно има логика което казваш....И ...да Силва си тръгна,защото се изпокараха за дизайна на Вейрон-вчера го намерих в "нета",той е искал истински Вейрон,а не тази пародия....,но това е друг филм и точно сега не мисе ...чопли...Въпреки,че преди години и Ауди беше свълнуващ дизайн....
  • #67
    9 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Сава, това е Ауди. Нека си правят дизайна, както знаят. Никой май не го интересува това. Всички се интересуват от интериора, качеството и системите, улесняващи ежедневието ни - като 4х4 и различните регулировки на мотор и окачване. Точно затова се и купува Ауди. Дизайнът е на заден план, макар Валтер да Силва да постигна доста добри резултати.
  • #66
    9 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Не съм психолог, но брат ми учи година, а една от братовчедките ми е психиатър. Бих се радвал много, ако жилището ми прилича на тая кола :) За жалост, даже зимата не мога да затворя дървената дограма, която е по-стара и от мен - тоест на 38-39 години. Според мен, Ауди имат супер интериор. Ако някога си взема такава кола, ще е само заради това :)