
„Очаквахме, че ix35 ще привлече интереса на широка група купувачи, защото е атрактивно предложение създадено по вкуса на европейските ни клиенти и в същото време притежава всички качества на новото поколение на нашите SUV модели”, казва Алан Ръшфорт, (Allan Rushforth), вицепрезидент на Hyundai Motor Europe.

„Въпреки че си бяхме поставили амбициозни цели за продажбите на този модел, реалността ни изненада. Големият интерес към Hyunday ix35 е както от досегашни собственици на модел от нашата марка, така и от хора, които идват при нас за първи път”, заявява Ръшфорт.

Според него, ако нещата вървят така с продажбите на новия SUV модел в Европа, още до края на тази година ще бъдат надхвърлени продажбите планирани за до края на 2011 г.

Това най-вероятно ще се случи, защото още тази есен се очаква да бъде разширена палитрата на двигатели с които ще се предлага модела на Стария континент.

В Hyundai вече са сигурни, че именно моделът ix35 ще изиграе съществена роля за увеличаване на пазарния им дял в Европа през 2010 г.

През миналата година Hyundai повиши пазарния си дял на европейските пазари до 2.4%, плановете за тази година са да достигне 2.7-2.8%. Модел ix35 е първия SUV на Hyundai изработван в Европа и първи сред моделите с нова гаранция - „Triple 5“. Това включва пет години обща гаранция на автомобила, пет годишна асистенция на пътя при нужда и пет години безплатни технически прегледи.



1