
Според един от тест пилотите на Consumer Reports, изпитали GX 460 има „повишена склонност да занася при рязко отпускане на газ”. При това поднасянето става доста преди да се задейства системата за стабилизация и да вземе контрол над колата.
Тест пилотите на Consumer Reports казват, че в подобна ситуация шофьорът може да изпадне доста често, например при излизане от магистрала и влизане в обикновен път.

В Toyota са изразили учудване от резултатите получени от тестовете на Consumer Reports и са направили собствени изпитания, но не са открили тенденции към поднасяне на автомобила при никакви обстоятелства.
Според техните изпитания, системата за стабилизация винаги се е включвала навреме за да овладее автомобила при по-сложна ситуация.
От Consumer Reports обаче контрират, че тестовия автомобил при тях е бил управляван от четирима пилоти и всички са установили проблема. Подобен проблем не са открили при нито един от изпитваните от тях 95 SUV модела, включително при Toyota 4Runner, на чиято база е създаден Lexus GX 460.
За да потвърди откритието си, екипът на Consumer Reports е взел нов автомобил GX 460 при който открива същия проблем.
Днес стана ясно, че от Toyota все пак са решили да проверят случая по-обстойно и бе съобщено, че продажбите на Lexus GX 460 временно са преустановени.


0