Новата генерация на Terios се продава в Европа още от средата на годината. Terios представлява компактен и повратлив автомобил с предаване на задвижването към четирите колела. Моделът притежава качества, които го правят особено подходящ за града.
На автосалона в Париж, който продължава до неделя тази седмица, японците показват студията Terios Sport, версия, която трябва да защити и допълни урбанистичната амбиция на автомобила. Предницата на Terios Sport изглежда по-агресивна в сравнение със серийния модел.
Променена е формата на радиаторната решетка, която е с намалени размери, за сметка на долния отвор за въздух отпред, който е станал по-голям. Друг детайл са интегрираните мигачи в страничнит огледала. Усещането за повече динамика идва и от подчертаните калници, както и от 18-цоловите колела. Отзад Terios Sport се различава от серията по спойлера, качен на ръба на покрива на автомобила, а също и по централно разположената двойна тръба на ауспуха.
Задният капак на автомобила се отваря нагоре и то без бъде затрудняван от монтираната навън резервна гума. Теглото на Terios Sport е намалено до 1 150 кг. Интериорът също предлага спортна атмосфера в сравнение със серийната версия. За това допринасят основно спортните седалки с подчертан контур, Momo - воланът и алуминиевите педали. Освен оптичния тюнинг Terios Sport предлага и повече динамика под предния капак. Вместо 105 -те коня на серийния модел, концептът изстисква 130 к.с. от 1.5 литров бензинов мотор. Липсват други подробности около техническите характирестики на двигателя. Не е ясно също и дали Terios Sport ще остане единична бройка или евентуално ще влезе в серийно производство.