IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новото поколение на VW Phaeton

Вече е известно, че новото поколение на флагмана на Volkswagen, Phaeton ще се появи скоро.

Новото поколение на VW Phaeton
За първи път сега виждаме шпионски снимки от автомобила почти без маскировка. 



Вече се различават новата предна броня, новата радиаторна решетка и новите фарове. В задната част се виждат нови задни светлини. Макар да не са направени някакви радикални промени в дизайна, новите неща са по целия автомобил. 



Говори се за появата на версия с дизеловия V10 TDi при новия Phaeton, но досега тези слухове не са потвърдени. 

Макар да не отбеляза големи успехи на пазара и дори по едно време да се говореше за спиране на производството, за луксозната лимузина на VW има нови надежди. 

От фирмата неофициално заявиха, че се предвижда обновения модел да бъде върнат и на американския пазар. За последно VW Phaeton беше продаван в САЩ през 2006 на цена от около 60 000 долара. За две години от него обаче бяха продадени едва около 2000 автомобила. 

Известно е, че новото поколение на VW Phaeton ще има малко по-къса платформа в сравнение с Audi A8 и в САЩ ще струва около 55 000 долара.
0 от 500
  • #24
    7 rate up comment 10 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Ей, TOP GEAR - стига си спамил бе ***! Колко ти е мозъчето, че да го проумееш? Глава море - акъл шамандура. Вземи се застреляй! Стига си писал неща, които сме чели още 2002-ра година и ги знаем. Колата е ясно каква е и няма нужда да ни спамиш! Застреляй се!
  • #23
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Top Gear ( преди 15 години )
    Между другото сагата на Phaeton изглежда все още е далеч от финала си. Само преди седмици главното действащо лице в нея д-р Фердинанд Пиех се завърна на бял кон в управата на Volkswagen и тутакси обяви, че има намерение да възобнови спрените преди година продажби на модела в Щатите. На път е и второ поколение на модела с нерадостна съдба.
  • #22
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Top Gear ( преди 15 години )
    от потенциала на Phaeton обаче дава и най-сериозния повод за размисъл в случай, че човек се изкуши от най-големия Volkswagen. Поддръжката на подобен автомобил сама по себе си може да се превърне в огромен проблем. Макар да се обезценява рекордно бързо дори по стандартите на този клас, моделът изобщо не е евтин, а изгодната на пръв поглед покупка полага само началото на дълго и скъпоструващо обвързване, което ще бъде капитализирано с бъдеща препродажба извънредно трудно.
  • #21
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Top Gear ( преди 15 години )
    уникалната петлитрова хала с 313 коня и титаничния въртящ момент от 750 Нм.Автомобили като Phaeton се купуват от заможни хора, които имат финансовия ресурс да поддържат колата си по правилата. Може би именно затова проблемите с механиката на модела са изключително редки. Единствената по-упорито споменавана неизправност е износената ходова част и спирачна система на най-мощните модификации, тежестта на чиито мотори си казва думата. Тази наглед елементарна и съвсем логична последица
  • #20
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Top Gear ( преди 15 години )
    (260 при А8 от 2005-а). От Audi са заети 4.2-литровият V8 с 335 коня и шестлитровият топагрегат W12 с 450 к.с. Твърди се, че модификациите, оборудвани с последния двигател, след време щели да имат колекционерска стойност, заради което много ценители по света ги държали в консервирано състояние.Макар и фантастични обаче, бензиновите версии отстъпват категорично по търсене на дизелите. При това поделяният с А8 трилитров TDi (225 к.с.) изобщо не може да се мери по популярност с уникалната
  • #19
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Top Gear ( преди 15 години )
    което може да се включва и изключва ръчно. Понякога бодровият компютър отправя грешни предупреждения, а безключовото отваряне на вратите отказва. Процентът на тези наизправности обаче остава далеч под средното за толкова комплексни конструкции на други производители.Онова, което родее Phaeton с Audi А8 в най-голяма степен, са двигателите.Гамата им при двата модела се припокрива почти изцяло, но изключения - при това доста важни - има. Базов мотор се явява 3.2-литровият V6 с мощност 241 к.с.
  • #18
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Голем проблем - новия ВАН на VW има същата муцуна... както и поло, както и голф-а... Кой ще си купи лимузина дето излгежда отпред като ВАН?!
  • #17
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Top Gear ( преди 15 години )
    го окачествяват като по-евтин вариант на новите модели на Bentley.Подобно на останалите представители на най-висшия клас в последните години, Phaeton среща известни трудности с надеждността на безбройните електрически и електронни устройства в конструкцията си. Въпреки това би било пресилено да се говори за сериозни проблеми, тъй като обикновено става дума за неточни показания на навигационната система, грешни индикации откази на наблъскания с периферни функции волан или осветлението му, което
  • #16
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Top Gear ( преди 15 години )
    Една от тях е прочутият 4-зонален климатик, който според мита трябвало да поддържа споменатата температура при 300 км/ч и 50 градуса навън.Каросерията се отличава с почти бижутерска изработка, което впрочем важи за целия автомобил и това е напълно обяснимо. Всъщност в случая с Phaeton търсенето на недостатъци в качеството се оказва абсолютно безпредметно занимание. Неслучайно във Великобритания, където моделът има що-годе приемливи пазарни резултати, го окачествяват като по-евтин вариант
  • #15
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Top Gear ( преди 15 години )
    Днес всеки един от собствениците на Phaeton знае колко голяма грешка са допуснали онези, които са го пренебрегнали по една или друга причина. Противно на широкоразпространеното мнение този автомобил се явява не толкова Audi A8 с различна емблема, колкото Bentley Continental GT/Flying Spur. Също както при британския благородник, всеки екземпляр се изработва на ръка. Специално за Phaeton Volkswagen регистрира над 100 патента за различни иновации.