IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Hyundai подобрява рекорди

Корейците бележат рекордни продажби във Великобритания през март.

Hyundai подобрява рекорди
Официалните данни за автомобилните продажби във Великобритания през месец март, сочат, че корейския автомобилостроител Hyundai е подобрил досегашния си рекорд. Продавайки 15 241 автомобила компанията е надвишила значително предишния си връх от 11 031 броя от септември миналата година.

„Това е един впечатляващ успех, като се има предвид, че през цялата 2008 година сме продали общо 28 036 автомобила. Сега само за месец успяхме да продадем повече от половината от тази бройка”, споделя Тони Уайтхорн, управляващ директор на Hyundai UK.

Бестселър за март е градския автомобил Hyundai i10, от който са закупени 6 195 броя. На второ място е Hyundai i30 - 4 584 броя, следван от Hyundai i20 – 3 570 броя.

Успех бележи и ix35, който стъпи на пазара във Великобритания едва преди две седмици, но вече може да се похвали с 500 поръчки.
0 от 500
  • #104
    1 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Пак казвам, че говоря за модел 2002/2006. В старото поло няма място за краката ми на предната седалка. Просто жабката като че ли е много ниско и коленете ми опират. Качи се в модел 2002 на Фиеста и си кажи мнението за мястото на предната дясна седалка. Не говоря за ширина, защото тоя клас автомобили са със ширина около 1.70 м. Просто във Фиеста има достатъчно място, както и достатъчен багажник. Успяхме 3 човека с 2 огромни сака, едини от които заема цялата ширина на багажника, един огромен куфарар, доста по-голям от нормалното, малък телевизор, микровълнова печка, 4 пазарни чанти от Кауфланд и други джунджурии, да прекосим БГ, без товара да пречи на видимостта ми. Трябваше да снимам, за да видиш за какво количество багаж иде реч. Просто брат ми пренасяше покъщнината си през цяла България :) Така, че Фиеста не е толкова малък автомобил, колкото някои си мислят. И аз бях много ядосан, като видях багажа му и мърморех половин час, че не ме е питал, колко багаж мога да натоваря. Оказа се обаче, че събрахме всичко във Фиестата.
  • #103
    1 rate up comment 0 rate down comment
    TNT ( преди 15 години )
    е аз ти говоря за сега,дадох ти и линк 18 990,честито!
  • #102
    1 rate up comment 0 rate down comment
    TNT ( преди 15 години )
    бр.2/2010 Autobild пише за мотора на Фиеста 1.4 "агрегата е муден,при високи обороти е тромав и претоварен,освен това е и шумен" стр.15 Пише си го.И странно как 1.25 "реагира остро",а по-големия 1.4 е "тегав,претоварен и шумен"(че то по-лошо от това на къде...)..??? Казах,че нямам нищо против Фиеста,но 19 000 лв. за база с три врати,гола като празна чиния,ИЗВИНЯВАЙ,НА КАКВО ОТГОРЕ!
  • #101
    1 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Най-евтината Фиеста в момента е на промоция за 17500 лева. Аз говорех за 2006 година, когато купувах моя автомобил, а останалите бяха безбожно скъпи и с неизгодни лизингови условия.
  • #100
    1 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Момче, не се излагай. Кой в класа на Фиеста има директно впръскване? Като толкова много плюеш Фиеста, погледни тогава брой 42 от 2009 година на АБ. Там прехваленият ви i20 е класиран на последно място и се казва, че Хюндай се представя последователно безлично.За Фиеста пише - "Факторът удоволствие е на висота - дизайнът и окачването са чудесни". За Хюндай се допълва - "Корейците са екстремно изгодни? Това беше едно време". В тоя брой за Фиеста се казва още: Двигателят и окачването още повече повишават удоволствието от шофирането.1.25 литровият двигател с 82 к.с. реагира остро на командите с *** на газта, звучи добре и ускорява Форда пъргаво и устремно.Окачването също се представя доста добре. Фиеста лежи на пътя спонтанно и стегнато и заедно с Поло е най-пъргавият автомобил в този тест. Освен това вози приятно нежно, по- уверено дори и от VW Край на цитатите. Лично пробвах тоя автомобил и мога да кажа, че двигателят е по-култивиран от предходния, но в никакъв случай по-спортен. Ето, виждаш ли, зависи каква е базата за сравнение. В тоя тест 82 к.с. Може да са отлични за журналистите, но аз, сравнявайки ги с друг мотор казвам, че на двигателят му липсва нещо.
  • #99
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    е как Поло-то ти е било тясно,след като Фиестата е по-тясно..?!? на всякъде го пише,има размери на вътрешното пространство.Може да не е лоша Фиестата,но в никакъв случай не е удобна кола,става за къси разстояния в града,нищо повече,няма какво да се лъжем!Ама с тези остарели двигатели,доста похарчва градско,така че,...
  • #98
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    15 000 лв. за Фиеста...?!?...човече,най-евтината Фиеста в момента,възможно най-базовата 1.25 75 к.с. 3 врати е 18 990 лв. http://ford.bg/files/cp/New%20Fiesta%20MY2009%205%20Pricelist.pdf
  • #97
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Dido ( преди 15 години )
    не знам дали 1.2 на хюндай е с променливи фази,но в търсачката пише за него,че е изцяло алуминиев и до момента е най-лекия за този обем
  • #96
    0 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Така е, но ако имаш всички броеве на АБ, предполагам си чел статията за изгодните и препоръчителни автомобили . Там Фиеста с 1.4 л. мотор бе поставена сред автомобилите за "хора с бензин в кръвта", въпреки, че бе един от най-маломощните. Това как си го обясняваш? Аз винаги съм казвал, че на сегашната Фиеста и куцат базовите мотори. Визирам 1.25 с 82 к.с., който се представя ( според мен) на нивото на предния 1.25, но със 75 к.с. И наистина вземи се ограмоти, кои мотори са с променливо газоразпределение. Не са толкова много сред компактните автомобили. Има и друго. В автомобилните списания се сравняват автомобили със сходни характеристики. Затова има критики, които в реалността не биха ти направили впечатление. АБ не е критерий за нищо, макар да влияе на потенциалните купувачи. Когато аз вземах моята Фиеста през 2006 година, излезе един брой на АБ -сравнителен тест между 7-8 автомобила, сред които бе и Фиеста. Тя зае последно място, като бе определен за спортиста между всички. Обаче, погледнеш ли реално на нещата, Фиеста почваше от 15 000 лева за 75 коня, докато конкурентите с подобна мощност почваха от 20 000. 25 % разлика в цената не е малко. Естествено, ни най-малко не съжалявам за избора си, макар моята кола да бе класирана последна. Тогава предното Поло бе класирано първо. Возил съм се в него, макар да не съм карал точно тоя модел и мога да кажа, че в никакъв случай не се чувствах добре в него почти нямаше място за мен на седалката до шофьора. Червените циферблати и светлини бяха толкова дразнещи, че ми се щеше да сляза колкото се може по-бързо от него. Жалко, че и сегашната Фиеста се увлече по червената мода. Това е тъпо наистина. Асасдасд сдф дфдф дсдф ф
  • #95
    4 rate up comment 1 rate down comment
    TNT ( преди 15 години )
    Нищо лично против Фиеста,но в бр.2/2010 Autobild пише за мотора и 1.4 "агрегата е муден,при високи обороти е тромав и претоварен,освен това е и шумен" стр.15.На 12 стр. на същия брой пише за i20 1.4 "доста жизнен и ускорява много добре,без да харчи много.Темпераментното впечатление се подчертава от спортинте динамични характеристики.i20 има стабилна позиция,почти не се накланя и отлично се справя със завоите..".Зависи кой какво чете.