IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

ОЩЕ ЗА CITROEN C4 PICASSO ИЛИ КАК МАЛКИТЕ НЕЩА ПРАВЯТ ГОЛЕМИТЕ АВТОМОБИЛИ

Когато са създавали Citroen C4 Picasso, френските конструктори сякаш са си поставили задачата да надминат, макар и с малко, всичко правено досега в този клас.

ОЩЕ ЗА CITROEN C4 PICASSO ИЛИ КАК МАЛКИТЕ НЕЩА ПРАВЯТ ГОЛЕМИТЕ АВТОМОБИЛИ
В резултат се е получил компактен ван с най-голяма площ на стъклата и с най-добра видимост, с най-широк салон във всички посоки, с най-голям багажник. Челното стъкло е толкова голямо, че стига едва ли не до средата на купето. В същото време предните колонки са съвсем тесни, получава се изключително светъл салон и чувство за простор. Наред с простора и осветеността, конструкторите залагат на удобствата в този автомобил. Освен десетките места за слагане на някакъв багаж в купето, при С4 Picasso в средната конзола е разположен голям хладилник (само при версиите с автоматични скорости). Интересно е, че в салона на колата има 32 източника на изкуствена светлина. Част от тези лампи и диоди светят постоянно, други светват когато се отворят вратите, покрива или някой джоб за багаж. Наред с това многобройно осветление, в багажника на Picasso се намира преносен акумулаторен фенер, който се зарежда в специална ниша, когато не се използва. При топ-версията на компактния ван има четиризонов климатик. Интересното в случая е това, че за втория и трети ред седалки, отоплението не е електрическо, а топлината се взима от изпускателната система на автомобила, която е „оплетена" с тръбички пълни с антифриз. Така от една страна затоплянето на цялото купе става много бързо, а от друга не се повишава разхода на гориво. Citroen C4 Picasso ще бъде предлаган с 4 двигатели - два бензинови с обем 1.8 и 2.0 литра и два турбодизелови, с променлива геометрия на турбината и с обем 1.6 и 2.0 литра. Двигателите ще се комбинират с три вида скоростни кутии - петстепенна механична, шестстепенна роботизирана и четиристепенна автоматична. Окачването е МакФерсон отпред и торсионно отзад. Интересно е, че при топ-версията, вместо пружини отзад са използвани пневмоелементи. Те поддържат постоянен просвет на автомобила независимо от състоянието на пътя и допринасят за особено плавното му движение, типично за Citroen. Сред допълнителното обзавеждане прави впечатление висококачествената аудиосистема Philips, DVD устройството с два монитора и МР 3 плейър, най-новото поколение навигационна система с GSM телефон и редица други. Citroen C4 Picasso e луксозен семеен автомобил, при който са създадени десетки малки поводи за удоволствие, както на водача, така и на пътниците.
0 от 500