IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Каква да е причината, при еднакви нови автомобили, клиентът да си купи екологично чистия?

Димо Николов, шеф на Мото-Пфое в интервю за Automedia.bg

Каква да е причината, при еднакви нови автомобили, клиентът да си купи екологично чистия?
0 от 500
  • #15
    7 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Малине, не си съвсем прав. Голямата разлика в екологичността не идва от разхода на гориво, респ. емисиите на СО2 (правопропорционални).Идва от вредните вещества, които се отделят в малки количества, например:Азотни окиси (киселинни дъждове, смог).СО (да не се бърка с СО2) (респираторни проблеми)Твърди частици (канцерогенни, респ. проблеми, смог и пр.)Разликите в горепосочните са 4-5 пъти от Евро 1 до Евро 5!
  • #14
    3 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Ами просто отвори някой вестник, бре колега.Кога са се продавали Фокуси и Ауриси за 23-24 бона?Хюндай i30 за 18 800 без ДДС и още 2 бона за стар автомобил. За товарните автомбили са по 30% отстъпките.
  • #13
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Ford ( преди 15 години )
    Анонимен, грешиш! Ти си най-големият *** на пазара.
  • #12
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ford-nai golemq *** na pazara
  • #11
    5 rate up comment 0 rate down comment
    petar ( преди 15 години )
    кви законодателни мерки и кви дългосрочни планове ве,при минимална заплата от 160лв.ако в белите страни с помощи можеш да си купиш и ПОДДЪРЖАШ кола,то тука и бараките са лукс за някои.вижте първо какви смешни продажби имат вносителите(по около 1000 на марка плюс товарните)пък после говорете за ПАЗАР и отстъпки.а пък тези "екологични" автомобили:))))...
  • #10
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Дани ( преди 15 години )
    Май ти пишеш тъпотиите. Я кажи дилърите на коя марка са дали 30% отстъпка? Преди да ни покажеш колко си бос що не проверяваш? За пример ти давам Пежо 207 най малкия мотор излиза от завода към дилъра на цена 16000лв. А при дилъра е на цена 23000лв. Никаква разлика от преди и след кризата. Фолксваген даваха отстъпки ама за стария модел Голф 5,залежали стари модели. Ауди даваха 9% . Другите марки даваха някакви бонус пакети до 3-4000лв. Примерно ако си купиш кола получаваш климатроник и темпомат.
  • #9
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Вярно е колега, имахме случаи на продажби на автомобили за по 100-120000, без стотинка печалба....
  • #8
    5 rate up comment 2 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    АБре все анонимните ги пишете тъпотиите.Като тази и миналата година просто толквоа ниски цени няма. Отстъпките и тук стигат 30% и може да се вземе автомобил изключително изгодно. Проблемът е че малко хора се усмеляват.Дилърите продадоха безборй коли без печалба или на загуба, само за да си разчистят складовете.Колега, много си далече от истината.
  • #7
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Първия ми линк се е изтрил за това го копвам отново и пак повтарям , дилърите на коли вместо да хленчат ,колко им паднали печалбите и какво не е направила държавата да видят добре, как правят дилърите по света при криза ето на четете:http://news.automedia.bg/read/5750.htmlвижте и това:http://news.automedia.bg/read/5710.html
  • #6
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Не е само държавата и дилърите на марките са кожодери. Не се сещам за нито един дилър на автомобили да предприе мерки за повишаване на продажбите. Да в някой(наблягам на "някой") страни държавата удари рамо, но по света и дилърите свалиха цените с 20-30%! У нас дилърите се оглеждат еми от една страна държавата ,от друга дилърите. Това е геноцид срещу Българския народ. Ето така правят извън България: http://news.automedили така:http://news.automedia.bg/read/5710.html