Малине, не си съвсем прав. Голямата разлика в екологичността не идва от разхода на гориво, респ. емисиите на СО2 (правопропорционални).Идва от вредните вещества, които се отделят в малки количества, например:Азотни окиси (киселинни дъждове, смог).СО (да не се бърка с СО2) (респираторни проблеми)Твърди частици (канцерогенни, респ. проблеми, смог и пр.)Разликите в горепосочните са 4-5 пъти от Евро 1 до Евро 5!
Ами просто отвори някой вестник, бре колега.Кога са се продавали Фокуси и Ауриси за 23-24 бона?Хюндай i30 за 18 800 без ДДС и още 2 бона за стар автомобил. За товарните автомбили са по 30% отстъпките.
кви законодателни мерки и кви дългосрочни планове ве,при минимална заплата от 160лв.ако в белите страни с помощи можеш да си купиш и ПОДДЪРЖАШ кола,то тука и бараките са лукс за някои.вижте първо какви смешни продажби имат вносителите(по около 1000 на марка плюс товарните)пък после говорете за ПАЗАР и отстъпки.а пък тези "екологични" автомобили:))))...
Май ти пишеш тъпотиите. Я кажи дилърите на коя марка са дали 30% отстъпка? Преди да ни покажеш колко си бос що не проверяваш? За пример ти давам Пежо 207 най малкия мотор излиза от завода към дилъра на цена 16000лв. А при дилъра е на цена 23000лв. Никаква разлика от преди и след кризата. Фолксваген даваха отстъпки ама за стария модел Голф 5,залежали стари модели. Ауди даваха 9% . Другите марки даваха някакви бонус пакети до 3-4000лв. Примерно ако си купиш кола получаваш климатроник и темпомат.
АБре все анонимните ги пишете тъпотиите.Като тази и миналата година просто толквоа ниски цени няма. Отстъпките и тук стигат 30% и може да се вземе автомобил изключително изгодно. Проблемът е че малко хора се усмеляват.Дилърите продадоха безборй коли без печалба или на загуба, само за да си разчистят складовете.Колега, много си далече от истината.
Първия ми линк се е изтрил за това го копвам отново и пак повтарям , дилърите на коли вместо да хленчат ,колко им паднали печалбите и какво не е направила държавата да видят добре, как правят дилърите по света при криза ето на четете:http://news.automedia.bg/read/5750.htmlвижте и това:http://news.automedia.bg/read/5710.html
Не е само държавата и дилърите на марките са кожодери. Не се сещам за нито един дилър на автомобили да предприе мерки за повишаване на продажбите. Да в някой(наблягам на "някой") страни държавата удари рамо, но по света и дилърите свалиха цените с 20-30%! У нас дилърите се оглеждат еми от една страна държавата ,от друга дилърите. Това е геноцид срещу Българския народ. Ето така правят извън България: http://news.automedили така:http://news.automedia.bg/read/5710.html