fallback

Lexus ще атакува Европа с новия CT200h

От началото на следващата година европейските фенове на луксозния японски Lexus ще дочакат на пазара новия компактен хечбек СТ200h.

Автомобилът от ниската средна класа ще бъде сред най-сигурните в своя клас. Lexus показа пред серийната версия на новия CT200h преди няколко седмици в Женева. Макар на европейските пазари да се продават относително малко бройки на Lexus (през миналата година в Европа са продадени 27 000 броя от японската марка, докато в САЩ са реализирани 200 000), новият модел Lexus CT200h е създаден най-вече за Европа. Това ще бъде най-малкият модел на марката в цялата й 25 годишна история. Двигателят е редови, бензинов, четирицилиндров с обем 1.8 литра и променливо отваряне на клапаните (VVT-i), който ще бъде допълван от синхронен електромотор. Засега акумулаторите ще бъдат никелови (NiMH). Като цяло това е системата Lexus Hybrid Drive, но от фирмата все още не дават пълните й характеристики. Все пак е известен един важен факт - CT 200h е по-скоро от така наречените full-hybrids, защото е способен да се движи и само с електроенергия, макар и за много кратко – около2 км със скорост до 45 км/час. Системата Lexus Hybrid Drive може да работи на три режима: Eco, Normal и Sport. CT 200h е със задвижване на предните колела, скоростната кутия е E-CVT. Разстоянието между осите е 2600 mm, a следата е 1525 mm. Моделът, (включително и платформата), е изцяло нов и не е създаден на базата на нито един предходен. Отпред окачването е McPherson, отзад са двойни рамене. Джантите са с размер 17 цола. От Lexus казват, че ударението при този автомобил е върху безопасността. Още в стандартната си версия CT200h ще има не само обичайните предпазни въздушни възглавници (челни, странични и за главата), но също и за колената на водача и пътника до него. За първи път в автомобил от този клас (ниска средна класа) ще видим адаптиращ се cruise control, поддържащ определено разстояние от намаляващ скоростта си автомобил, движещ се отпред. Съвместно с него ще работи и така наречената система pre-crash system, която се задейства при неизбежен удар. Външните размери на новия Lexus са: – дължина 4320, широчина 1765 и височина 1430 мм. Продажбите в Европа започват в началото на 2011, като Lexus разчита именно на новия си модел за да повиши продажбите през 2011 със 70 до 100% в сравнение с тази година. 
Тагове:
fallback
  • #93
    Анонимен ( преди 15 години )
    http://pics.data.bg/categories/1/общи/603f26cbcb93c71bf7a5f453d8ea50cb/2010_vw_golf_gtd_caractere_3
  • #92
    fuck Automedia ( преди 15 години )
    Пак сам си говориш... И какво излизане като постоянно киснеш в Интернет при отрепките - редовните потребители на форуми и страници като Аутомедия.
  • #91
    MoTkO ( преди 15 години )
    *** от Столипиново се изказа. Ало, *** ти кога завърши медицина да поставяш диагнози? А ти я имаш тази диагноза - всеки знае, че ти и гадините Бен, Ford Fiesta и Triforce сте един и същи човек.
  • #90
    САВАТА до Бен ( преди 15 години )
    Излез,посмяхме се на наркоманите,сега даси вършиме нещо друго.Нямаш си напрестава този страхлив и злобен плъх MoTkO от колко имена пише.Болен е човека и неможе да си излезне от кошмара си!Затова го остави,някаква шизофрения ще да е....
  • #89
    MoTkO ( преди 15 години )
    Както винаги няколко потребителя (САВАТА, Triforce, Бен) и някои нови потребители превърнаха статията в спам и личен чат. Като толкова искате да си говорите - има чатове и Скаип. Стига с тоя спам. Пишете по темата! Редовна практика е САВАТА, Бен, Triforce и Ford Fiesta да обръщат всичко на спам.
  • #88
    Анонимен ( преди 15 години )
    http://pics.data.bg/categories/1/общи/603f26cbcb93c71bf7a5f453d8ea50cb/2010_vw_golf_gtd_caractere_3
  • #87
    Анонимен ( преди 15 години )
    салона и таблото са зверски!
  • #86
    САВАТА до Бен ( преди 15 години )
    НАЛИ ?!?
  • #85
    MoTkO ( преди 15 години )
    Тоз пък Triforceкога е имал имидж?
  • #84
    Ford Fiesta ( преди 15 години )
    Какви хора пишат в Интернета?та прилича на клозет?Цензура тресе клозетаи стиховете всеки втори ти крадеАх защо е тази злоба,тази простотия и отрова?Писна ми от този Интернетв който злобата снове навред.Цензура на поразия и словесен смет.По форуми вече не пиша,защото злобата там е на килограмисвобода иска душата за да дишасвобода, а не цензурата ваша.
fallback
Последни