fallback

Lexus ще атакува Европа с новия CT200h

От началото на следващата година европейските фенове на луксозния японски Lexus ще дочакат на пазара новия компактен хечбек СТ200h.

Автомобилът от ниската средна класа ще бъде сред най-сигурните в своя клас. Lexus показа пред серийната версия на новия CT200h преди няколко седмици в Женева. Макар на европейските пазари да се продават относително малко бройки на Lexus (през миналата година в Европа са продадени 27 000 броя от японската марка, докато в САЩ са реализирани 200 000), новият модел Lexus CT200h е създаден най-вече за Европа. Това ще бъде най-малкият модел на марката в цялата й 25 годишна история. Двигателят е редови, бензинов, четирицилиндров с обем 1.8 литра и променливо отваряне на клапаните (VVT-i), който ще бъде допълван от синхронен електромотор. Засега акумулаторите ще бъдат никелови (NiMH). Като цяло това е системата Lexus Hybrid Drive, но от фирмата все още не дават пълните й характеристики. Все пак е известен един важен факт - CT 200h е по-скоро от така наречените full-hybrids, защото е способен да се движи и само с електроенергия, макар и за много кратко – около2 км със скорост до 45 км/час. Системата Lexus Hybrid Drive може да работи на три режима: Eco, Normal и Sport. CT 200h е със задвижване на предните колела, скоростната кутия е E-CVT. Разстоянието между осите е 2600 mm, a следата е 1525 mm. Моделът, (включително и платформата), е изцяло нов и не е създаден на базата на нито един предходен. Отпред окачването е McPherson, отзад са двойни рамене. Джантите са с размер 17 цола. От Lexus казват, че ударението при този автомобил е върху безопасността. Още в стандартната си версия CT200h ще има не само обичайните предпазни въздушни възглавници (челни, странични и за главата), но също и за колената на водача и пътника до него. За първи път в автомобил от този клас (ниска средна класа) ще видим адаптиращ се cruise control, поддържащ определено разстояние от намаляващ скоростта си автомобил, движещ се отпред. Съвместно с него ще работи и така наречената система pre-crash system, която се задейства при неизбежен удар. Външните размери на новия Lexus са: – дължина 4320, широчина 1765 и височина 1430 мм. Продажбите в Европа започват в началото на 2011, като Lexus разчита именно на новия си модел за да повиши продажбите през 2011 със 70 до 100% в сравнение с тази година. 
Тагове:
fallback
  • #113
    Анонимен ( преди 15 години )
    Кака си личи че си *** от Студентски град.
  • #112
    avg ( преди 15 години )
    shte ima uspeh obache s tazi elektronika ...
  • #111
    tarzan ( преди 15 години )
    az sam balgarin a ti moje6 da si zavre6 riazania v na maika ti v *** iasen li biah
  • #110
    NANI ( преди 15 години )
    Не харфесвам хечбеци,но тази количка е доста свежа,лично на мен централната конзола ми напомня на А8-цата на Ауди,демек - мноого добрa :D
  • #109
    Triforce ( преди 15 години )
    Ех, едно нещо вярно да кажеш бе мой :)Радвам се, че вече си с позитивна мисъл. Затова, че си минал от другата страна ти пожелавам един такъв Лексъс и безпроблемни 200 хиляди км. След това не се знае :)
  • #108
    KERZ ( преди 15 години )
    SAMO TAKA,ZAC ZA NARKOMANITE!
  • #107
    Triforce ( преди 15 години )
    Не знаех, че ще ме вземат главен редактор с икономическо образование. Ако бях учил за инженер, готвач ли щях да стана? :)
  • #106
    GOGO ( преди 15 години )
    pusta elektronika
  • #105
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ebati smotaniq sait. Napuskam! Ve4e nqma da 4ea glupostite vi deto gi kopirate ot Internet.
  • #104
    playboy ( преди 15 години )
    А после се чудите защо тук пишат пет-шест човнека на кръст (ако не броим техните измислени персони).
fallback
Последни