fallback

Lexus ще атакува Европа с новия CT200h

От началото на следващата година европейските фенове на луксозния японски Lexus ще дочакат на пазара новия компактен хечбек СТ200h.

Автомобилът от ниската средна класа ще бъде сред най-сигурните в своя клас. Lexus показа пред серийната версия на новия CT200h преди няколко седмици в Женева. Макар на европейските пазари да се продават относително малко бройки на Lexus (през миналата година в Европа са продадени 27 000 броя от японската марка, докато в САЩ са реализирани 200 000), новият модел Lexus CT200h е създаден най-вече за Европа. Това ще бъде най-малкият модел на марката в цялата й 25 годишна история. Двигателят е редови, бензинов, четирицилиндров с обем 1.8 литра и променливо отваряне на клапаните (VVT-i), който ще бъде допълван от синхронен електромотор. Засега акумулаторите ще бъдат никелови (NiMH). Като цяло това е системата Lexus Hybrid Drive, но от фирмата все още не дават пълните й характеристики. Все пак е известен един важен факт - CT 200h е по-скоро от така наречените full-hybrids, защото е способен да се движи и само с електроенергия, макар и за много кратко – около2 км със скорост до 45 км/час. Системата Lexus Hybrid Drive може да работи на три режима: Eco, Normal и Sport. CT 200h е със задвижване на предните колела, скоростната кутия е E-CVT. Разстоянието между осите е 2600 mm, a следата е 1525 mm. Моделът, (включително и платформата), е изцяло нов и не е създаден на базата на нито един предходен. Отпред окачването е McPherson, отзад са двойни рамене. Джантите са с размер 17 цола. От Lexus казват, че ударението при този автомобил е върху безопасността. Още в стандартната си версия CT200h ще има не само обичайните предпазни въздушни възглавници (челни, странични и за главата), но също и за колената на водача и пътника до него. За първи път в автомобил от този клас (ниска средна класа) ще видим адаптиращ се cruise control, поддържащ определено разстояние от намаляващ скоростта си автомобил, движещ се отпред. Съвместно с него ще работи и така наречената система pre-crash system, която се задейства при неизбежен удар. Външните размери на новия Lexus са: – дължина 4320, широчина 1765 и височина 1430 мм. Продажбите в Европа започват в началото на 2011, като Lexus разчита именно на новия си модел за да повиши продажбите през 2011 със 70 до 100% в сравнение с тази година. 
Тагове:
fallback
  • #13
    LEXUS ( преди 15 години )
    Лексус униклано изработен както винаги. Стархотен дизайн и външен спортен, и вътрешен-уникално табло и т.н. Този Лексус ако го сложиш до Ауди А3 или Мерцедес Б-клас, те ще изглеждат като ретро колички или като пенсионерски колички. Лексуса отново е по-модерен с хибридна техника, повече сигурност от немските и.. по-здрав както винаги. А и по-красив сравнен с всички в класа му.
  • #12
    САВАТА ( преди 15 години )
    Знаете ли колко е тесно във всички Лексуси!?!ПЕРКЕ?!?...А пък на най големия и луксозен Lexus LS 600h,колкотои да се борих с електрическата настройка на седалката,главата ми..аха да опре в тавана и предното стъкло ме притискаше!Като *** в каручка!А това е най малкия модел,по широк ли ще да е?!?Сигурно,макар че,едва ли!
  • #11
    Анонимен ( преди 15 години )
    "The Indian Mercedes" може да атакува американския пазар. Или най успешно пазара на електронни игри!
  • #10
    AudiA4 ( преди 15 години )
    Interiora e ok , ami eksteriora , na nqkoi xaresa li mu izob6to kak izglejda tazi kola , ne 4e e grozna , ama mene ne me grabva , prekaleno e bezli4na
  • #9
    RS1600 ( преди 15 години )
    Аз пък не виждам нищо толкова в този интериор. Според мен е претрупан и неподреден.Както обиковено при Лексус, самите детайли изглеждат по-добре от автомобила като цяло. Чудесни светлини, грозен и гърбав силует.Лично мнение. Може на живо да си го променя.
  • #8
    САВАТА ( преди 15 години )
    Triforce е за съжаление много прав за електрониката...да.....А пък ако с тая снимка която ще видитепознаете кое е ГОЛФ,кое е Lexus-получавате поощрителна награда...Сравнете ги отстрани :http://pics.data.bg/categories/1/общи/603f26cbcb93c71bf7a5f453d8ea50cb/2010_vw_golf_gtd_caractere_3
  • #7
    Triforce ( преди 15 години )
    Напоследък гледам с лошо око на японските автомобили заради калпавата електроника, но определено в този клас избиха рибата с интериора!!!
  • #6
    abvgd123 ( преди 15 години )
    Интериорът е лудница.
  • #5
    Анонимен ( преди 15 години )
    с таз тойотка много зор ще видят в европаамериканеца може и да се излже ама европеец, надали
  • #4
    Jelqzko ( преди 15 години )
    Все пак се води конкуренция на БМВ 1 и АУДИ А3, но те в базовата си версия започват от 18 - 19 хил. Евро. Вярно доста по бедно оборудвани , но трябва да има опции и разанообразие за потребителите. Това базовота версия пълна с екстри и с хибриден двигател ще легне кам 25-26 хил. евра според мене !
fallback
Последни