IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Реорганизация ще вдига качеството в Toyota

В Toyota Motor планират нова реорганизация на производството в заводите си в Япония.

Реорганизация ще вдига качеството в Toyota
Идеята е да се обедини производството на автомобили от един клас в един и същ завод, независимо от модела и марката. Така, едни предприятия на Toyota ще произвеждат например кросоувъри, други ще произвеждат компактни автомобили и т.н. 



Според изданието Nikkei, в Toyota се надяват подобна мярка да повиши производителността на труда и да подобри качеството на продукцията. 

За сметка на тази реорганизация, от Toyota изчисляват, че до 2012 година ежегодните производствени разходи ще се съкратят с около 1 милиард долара. 

Сега на Toyota принадлежат 17 завода в Япония, включително четири завода на дъщерните фирми Daihatsu и Hino. През миналата година в заводите на Toyota са били сглобени 3.54 милиона автомобили, което е почти с 1.6 милиона по-малко от предходната година. 

В началото на тази година фирмата преустанови за малко производството на хибридни автомобили и спря за същия период продажбите на 8 модела в САЩ, заради открити дефекти в спирачката и педала за газ. В сервизите на фирмата по света бяха извикани около 9 милиона автомобили.
0 от 500
  • #26
    0 rate up comment 1 rate down comment
    viva japan ( преди 15 години )
    edin golqm kyr za nasranata marka -bmw!
  • #25
    0 rate up comment 0 rate down comment
    viva japan ( преди 15 години )
    typ selqk karai si nasranata nemska ko6nica,bmw nai nabedenata ot bylgarskia selqk marka sme6na grozna! samo japan till i die!!! sme6nici selski
  • #24
    2 rate up comment 0 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Радвам се ,че стигнахме до приоритетите. На мен БМВ не ми харесва, на теб да, всичко хубаво тогава.
  • #23
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Ами карай си ги Тойотите. Аз като по-*** ще си карам БМВ-то :)
  • #22
    3 rate up comment 0 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Това за 100000км. в 100000км. тест на Авто-Билд Аурис не даде никаква повреда Авто-билд. При техн.прегледи на германците от ТЮВ ,които проверяват хиляди модели от всяка марка коли ясно се вижда,че всяка година Тойота е на върха!!! От германските коли само и единствено Порше се приближава до Тойота. А ти ни лаеш само за товя единичен случай. Дори да е истина, твоят 1 случй нищо не показва. Тойота правят най-здравите коли в света,дори самите германци си го признават!!!
  • #21
    2 rate up comment 0 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Няма какво да ти гледам колата, единични случаи, дори да си прав,а според мен не си, нямат значение.На техническите прегледи се вижда кое здраво, кое не!!!Най-строгите технически прегледи в света-германските ТЮВ ясно сочат,че колите на Тойота са най-здравите в света.Това се потвърждава и от прегледа на качеството на Авто-Билд, 100000 км. тестове и т.н.В 100000км. тест на Тойота Аурис й смениха единствено 2 крушки на фаровете,а и някааква ламаринка отдолу до ауспуха се беше разкачила-екраниращата
  • #20
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Добре, пич! Щом си толкова сигурен, ако имаш път към Казанлък - заповядай да разглобим диодния блок - диодите са български (вече) и реле-регулатора е БОШ. Стария беше Денсо. Няма да споря - ела и виж :)
  • #19
    6 rate up comment 4 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    TOYOTA е в челото на всички класации за здравина, начело със самата германска ТЮВ- задължителните ежегодно технически прегледи на германския автопарк- там се проверяват стотици хиляди коли от всеки модел и марка, които се движат в Германия. Тойота има най-много модели по първите места,заедно с Порше.Немските трошки са в дъното и средата. Така е по всички класации за здравина. Самите германци го признават,че Тойота прави по-здрави коли дт всички германски!!! Кой ще ти вярва на теб цървулкю?!...
  • #18
    6 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Triforce, prekaleno elementarno лъжеш. Целият свят ззне ,че BOSCH дефектират като луди, това са най-големите ***, докато DENSO ПРАВЯТ НАЙ-ЗДРАВИТЕ ЧАСТИ,затова са основен доставчик на Тойота. Ти си ми ясен, ограничен фен на опропастените немски коли с немски части БОШ, които вечно са на дъното на всички класации за здравина, начело с германските технически прегледи/ задължителни и най-строги в света/ TUV. Погледни ,че Тойота отново е сред първите, както винаги е била с най-много модели .
  • #17
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Да, но това си важи само за Япония :)По твоята тема - имало някакъв завод в Италия, където в един от цеховете работили САМО И ЕДИНСТВЕНО португалци. Сглобявали лагери. Като попитал колегата (той бая дърт) защо са португалци му обяснили, че от цял свят те най-добре се справят със сглобката на лагери и по тази причина в този цех работят само португалци. Явно всеки го бива с нещо, като изключим българина :(