IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Land Rover Discovery vs Toyota Land Cruiser

Кой е по-добър от двата култови SUV модели? Изданието Autocar се опитва да отговори на този въпрос, като поставя двата автомобила един срещу друг.

Land Rover Discovery vs Toyota Land Cruiser
Те безспорно са сред най-добрите на пазара на SUV и off-road автомобили. Двата модела са току що модернизирани, предлагат кожени салони и комфорт подобен на този при лимузина и в същото време имат изключителни off-road възможности. 



Тествани от изданието са Land Rover Discovery HSE, с цена във Великобритания 48 795 паунда (около 106 700 лева) и Land Cruiser LC4 с цена 41 267 паунда (около 90 200 лева).На книга, предимството е на Land Rover. Двата автомобила са с дизелови двигатели с обем 3.0 литра, Land Rover е с 6 цилиндъра, мощност 242 к.с. и максимален въртящ момент 599 Nm, докато Toyota е с четири цилиндъра, мощност 171 к.с. и максимален въртящ момент 409 Nm. 



С тези данни Land Rover ускорява от място до 100 км/час за 9.6 секунди, докато ускорението на Cruiser става за почти две секунди повече. Off-road потенциалът на Land Rover също е по-добър – по-висок просвет, по-добри възможности за изкачване и спускане. На пътя предимствата на Land Rover личат ясно – колата е по-тиха, има по-прецизна кормилна система и има много по-добро поведение. 



При оff-road условия двете коли са по-равностойни, но като цяло Discovery показва по-добро поведение по пътя в снежната гора, където са минали изпитанията на двата модела. В същото време, един от пилотите изпитали двете коли за теста на Autocar, Селуин Кендрик (пилот от състезанията 4х4) казва : „И двете коли вървят безукорно. Dicovery предлага отлични условия и удобства, но ако избирам кола от която завися, ще избера Land Cruiser”. 



Това е нещо, което изглежда най-важно – моделът на японците има имидж на много по-надежден автомобил от Land Rover, който обикновено се оценява като доста по-ненадежден. Моделът на Toyota има и други предимства – той е по- обемен, това особено се чувства на задния ред седалки, които заедно с това се манипулират по-лесно при сгъване. 

От изданието правят заключението, че това са само няколко мнения, които не е задължително да бъдат единствено верни, а всеки от двата автомобила има свои достойнства и предимства.

Ето и заснетото видео от Autocar по време на теста:


 
0 от 500
  • #61
    3 rate up comment 3 rate down comment
    MoTkO ( преди 15 години )
    една добра машина за офроуд
  • #60
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ти пък чуваш ли се какво говориш бе не си ли виждал че в упътването на Х-ките пише да не се използват извън пътя. Бегай да гледаш клипчета в тубата и не сравнявай сериозните машини с разни парвенющини.
  • #59
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Не че мразя Форд, просто се заяждам с оня *** турбо-нам къв си че от бая време ми лази по нервите. Нищо не разбира от коли само влезе във някой форум, това *** онова *** и си излезе без даже да чете постовете на другите. Без съмнение некво малко *** дето тати му, има Форд и квото той казал го повтаря във форума като папагал - аман от малки лигльовци
  • #58
    8 rate up comment 1 rate down comment
    NANI ( преди 15 години )
    Когато става дума за офроуд е много важно каква машина и с какви гуми ще участва,но още по-важно е задкормилното устройство ;) Карането в гората няма нищо общо с асфалтовите шосета и с клипчетата,който ни показват как едни лъскави куфари се катерят по някакви измислени рампи и пройзведителите се тупат по гърдите,че са пуснали *** офроуд машината...
  • #57
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    http://kaknese.blogspot.com/2010/02/blog-post_22.html
  • #56
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Stanko-BGRS ( преди 15 години )
    da pi4 fiestata e dosta prohodima za6toto e malka i e s tesni gumi imah fiesta i bah mnogo dovolen sega imam bmw i samo hodq po servizi .
  • #55
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Stanko ( преди 15 години )
    Uaza e istinata za gorata i nivata drugoto ne mi go hvalete gracki suf4eta
  • #54
    5 rate up comment 2 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    а сега една задачка-закачка за привържениците на автомобили с дълга база. Какво става с джипката, когато трябва да се преодолее гърбица? В тоя видеоклип има едно такова препятствие. Ако това бе НИВА , какъв ъгъл щеше да преодолее с късата си база? Значи не винаги късата база е кофти. Съгласни ли сте?
  • #53
    5 rate up comment 2 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Ти само потвърждаваш видяното и написано от мен в предните коментари. Незнам, дали си измисляш или казваш истината, но руските возила са наистина високопроходими. Само един пример. Стария ЗАЗ 968 е с пътен просвет 190 мм, докато сегашните SUV почват някъде от там, а дори има и с по-малък пътен просвет.
  • #52
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Yordan Kirov-Malin ( преди 15 години )
    Be6e s vsi4ki ekstri za modela koja navigacia nai skapo izpalnenie