IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Land Rover Discovery vs Toyota Land Cruiser

Кой е по-добър от двата култови SUV модели? Изданието Autocar се опитва да отговори на този въпрос, като поставя двата автомобила един срещу друг.

Land Rover Discovery vs Toyota Land Cruiser
Те безспорно са сред най-добрите на пазара на SUV и off-road автомобили. Двата модела са току що модернизирани, предлагат кожени салони и комфорт подобен на този при лимузина и в същото време имат изключителни off-road възможности. 



Тествани от изданието са Land Rover Discovery HSE, с цена във Великобритания 48 795 паунда (около 106 700 лева) и Land Cruiser LC4 с цена 41 267 паунда (около 90 200 лева).На книга, предимството е на Land Rover. Двата автомобила са с дизелови двигатели с обем 3.0 литра, Land Rover е с 6 цилиндъра, мощност 242 к.с. и максимален въртящ момент 599 Nm, докато Toyota е с четири цилиндъра, мощност 171 к.с. и максимален въртящ момент 409 Nm. 



С тези данни Land Rover ускорява от място до 100 км/час за 9.6 секунди, докато ускорението на Cruiser става за почти две секунди повече. Off-road потенциалът на Land Rover също е по-добър – по-висок просвет, по-добри възможности за изкачване и спускане. На пътя предимствата на Land Rover личат ясно – колата е по-тиха, има по-прецизна кормилна система и има много по-добро поведение. 



При оff-road условия двете коли са по-равностойни, но като цяло Discovery показва по-добро поведение по пътя в снежната гора, където са минали изпитанията на двата модела. В същото време, един от пилотите изпитали двете коли за теста на Autocar, Селуин Кендрик (пилот от състезанията 4х4) казва : „И двете коли вървят безукорно. Dicovery предлага отлични условия и удобства, но ако избирам кола от която завися, ще избера Land Cruiser”. 



Това е нещо, което изглежда най-важно – моделът на японците има имидж на много по-надежден автомобил от Land Rover, който обикновено се оценява като доста по-ненадежден. Моделът на Toyota има и други предимства – той е по- обемен, това особено се чувства на задния ред седалки, които заедно с това се манипулират по-лесно при сгъване. 

От изданието правят заключението, че това са само няколко мнения, които не е задължително да бъдат единствено верни, а всеки от двата автомобила има свои достойнства и предимства.

Ето и заснетото видео от Autocar по време на теста:


 
0 от 500
  • #111
    4 rate up comment 6 rate down comment
    sss1 ( преди 15 години )
    PI4OWE,TOWA NE E LI STARATA TOYOTA LAND CRUISER PRADO,KOITO SE PROIZWEJDA6E OT 2002 DO 2009.1 PRIQTEL IMA TAKAWA I TE E SUS SU6TIQ STAR MOTOR S OBEM 3000
  • #110
    6 rate up comment 4 rate down comment
    sss1 ( преди 15 години )
    NAISTINA SUM SAGLASEN S TEB,AKO GO NQMA6E PREWRATA 6TQHME DA SME SUPER SILA SEGA.
  • #109
    4 rate up comment 2 rate down comment
    sss1 ( преди 15 години )
    NAISTINA SUM SAGLASEN S TEB,AKO GO NQMA6E PREWRATA 6TQHME DA SME SUPER SILA SEGA.
  • #108
    6 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Зависи с каква скорост си карал. Незнам за SUV, който да мине с по-голяма скорост от нормален автомобил между колчетата при слалом. Погледни няколко броя на Ауто Мотор. Там си правят труда да изнасят точни данни за скоростта при различно тестване. Това, което подканваш колегите, е твърде опасно, ако автомобилите им са без ESP. В предпоследният брой на АБ се коментираше поведението на Пежо 207 без ESP. В частност се казваше, че дори и опитни пилоти не могат да овладеят автомобила.
  • #107
    11 rate up comment 2 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Е, ако не беше оня строй...България е имала седмата по сила икономика в Европа през 1939 година. Сега сме на последно място. България имаше авиационна промишленост. Само това е достатъчно, да се предрече, каква би била икономмиката на БГ, ако не бе деветосептемврийският преврат. Това Гърция, това Турция, са били нищо в сравнение с икономмиката на България тогава. 80-та нямаше да карам Фиеста, защото съм бил на 8 години, но съм сигурен, че щях да карам БЪЛГАРСКИ автомобил! Иначе си прав.
  • #106
    19 rate up comment 3 rate down comment
    AKTYALEN do САВА;Tri ( преди 15 години )
    DA,po edno vreme behe tyka behe lydnica.Pravi ste.
  • #105
    25 rate up comment 6 rate down comment
    САВАТА до Triforce ( преди 15 години )
    М-Н-О-О-О-ГО си прав!
  • #104
    31 rate up comment 6 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Така е, ама не смеем, че виж кво става под теб! Тойота та Тойота. Най, та най. Аз затова се отказах. Карал съм Дискавър със 120 на зиг заг и после пробвах с моята кола, която е доста по-ниска и лека. Дискавърито не го знам какво окачване има, но останах изусмен, че не се накланяше, докато го карах на зиг-заг. Предлага всички утре да пробвате каране на зиг-заг. Ако оживеете да пишете тук, ще разберем кой е по-добрият автомобил - хахаха
  • #103
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Наблюдател ( преди 15 години )
    Извън вашите спорове, никой ли няма да коментира това, че дори и в новия Land Cruiser все още монтират 3 литров двигател, но 4 цилиндров едва с 174к.с. и остарялата 5 степенна автоматична трансимисия. Почти всички останали марки и модели отдавна са с 3 литрови шестцилиндрови двигатели с около 240к.с. и поне 6 степенна автоматична трансимисия...прекалено са изостанали от Toyota с Land Cruiser.
  • #102
    7 rate up comment 5 rate down comment
    SOUSAR ( преди 15 години )
    Of,mai anglichanina e po dobar.