IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ralliart затваря врати

Ще повлияе ли това на Mitsubishi?

Ralliart затваря врати
В официално писмо до медиите се съобщава, че от 01.04.2010 година Ralliart ще преустанови своята дейност. Спадът на търсенето на нови, спортни автомобили на японския пазар и все по-редките рали изяви на компанията са главните причини за това решение.

Ralliart е спортно подразделение на Mitsubishi, създадено през 1984 година. Занимава се с разработването и създаването рали автомобили, както и на такива с разрешение за движение по пътищата, като настоящите Lancer Ralliart и Sportback Ralliart.

Все още не е напълно сигурно, но от съобщението става ясно, че Ralliart ще преустанови поддръжката на рали автомобилите на своите клиенти. Вероятно, след като затвори врати, повечето дейности на Ralliart ще се извършват от Mitsubishi Motors Corporation.

Освен това от Mitsubishi заявиха, че притежават правата върху името и логото на Ralliart и ще продължат да произвеждат модификации на своите модели с това име.
0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 5 rate down comment
    TURBO_CHARGED ( преди 15 години )
    basi lyjeca
  • #11
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Токио ( преди 15 години )
    Защо искаш да затворят врати японските автозаводи? За да останат само европейските кошници ли? Баз държа, че Анонимен никога не се е качвал на японска кола, още по-малко пък на Митсубиши. Карал съм всякакви коли, японските превъзхождат европейските си събратя по всички показатели, освен в цената. Над 10 години карам само Митсубиши и смело мога да кажа, че са най-коравите машини.
  • #10
    1 rate up comment 8 rate down comment
    TURBO_CHARGED ( преди 15 години )
    mda, vreme e japan kolite da umrat!!!
  • #9
    1 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    довиждааааанедовиждааааанедовиждааааанедовиждааааанеутре мицокошитата след тях тойота
  • #8
    2 rate up comment 1 rate down comment
    kilata ( преди 15 години )
    mercedes falira kato iskara 124 i kompaniqta ve4e be6e falirala 4e nese t1rseha tolkova chasti za tqh
  • #7
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Евгени ( преди 15 години )
    е по-*** от теб едва ли има. Една от най-скъпите марки в света (Тойота)няма как да си замине.А митсубиши е реликва и ще си остане завинаги, но само за ценителите.
  • #6
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    хубавото на тая криза е, че много фирми се освобождават от *** като теб и така не само се спасяват, а и напред дръпват!
  • #5
    3 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    хубавото на тази криза, е че посредствените и ненужни неща, както и тези , които се пуддържаха изкуствено поизчезнаха или са напът да изчезнат - като тойото в скоро време :)автомобилното подразделение на мицубищи отдаванае пътник след като даймлер ги разкараха, натискаха се на VW след това на пежо .... пътници
  • #4
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Иво ( преди 15 години )
    жалко,срамота,че тази криза затвори легендарни подразделения,както написа колегата по-долу,евото на томи макинен ралиарт едишън беше легенда.Бе ужас.
  • #3
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    не се заяждам, само уточнявам- АМГ от 2005-а е собственост на Даймлер.