
Върху своя версия на новия Corvette работят повече от десет дизайнерски студия, като според Уелбърн „някои от тях са феноменални”. Това е първият случай, при който дизайнерски студии извън САЩ ще имат думата за култовия модел.

Това е така, защото GM иска да постигне наистина световен модел от новия Corvette, модел който да се продава добре и в Европа и на други световни пазари, а в същото време и да привлича млади купувачи в САЩ, които по принцип предпочитат вносни автомобили.

„Имаме сериозно предизвикателство в САЩ с Corvette. Средната възраст на купувачите расте", казва Уелбърн. Според независимия институт J.D. Power and Associates, сегашната средна възраст на купуващите Corvette е 54 години. В същото време продажбите на модела са паднали с 48% през миналата година в сравнение с 2008.

Тази тенденция трябва да бъде обърната с новия дизайн, счита Уелбърн. Вече е известно, че C7 Chevrolet Corvette ще има разделено задно стъкло, а ще има и още елементи от концепцията Corvette Stingray Concept, посветена на 50-та годишнина на Chevrolet.


0