IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Пикапът VW Amarok в Женева

През последните години пикапът става все по-популярен и в Европа.

Пикапът VW Amarok в Женева
Дълги години това се считаше за чисто американски автомобил. Малко странно, именно във време на криза за бранша и намаляване на търсенето на по-големи автомобили, пикапът започна да се утвърждава като интересна възможност и за европейците. 



Това акара и Volkswagen да направи своя разработка за Европа. Голямото представяне на VW Amarok беше по време на ралито Дакар. Моделът е главно за Европа, но се продава и в Латинска Америка и се изработва в Аржентина. 

Това е първият модел на подразделението Volkswagen Commercial Vehicle (VWCV). Каросерията е създадена от Валтер де Силва, като освен кабината с пет места, от следващата година ще се появи и единична кабина (с три места). 



Пикапът Amarok ще се предлага в Европа с три двигатели. Пикапът ще получи новия двигател с двустепенна турбина BiTDI, макар и с намалена мощност от 120 kW. Няма да липсва и „класиката” 90kW TDI, а тройката ще се допълни от бензинов двигател с директно впръскване на горивото, който е интересен и с това, че може да работи и с биоетанол. 



Amarok e създаден на базата на концепцията SAR, като е запазил от нея решението на предната част на автомобила. Като цяло двойната кабина е доста просторна и дава повече място от много азиатски конкуренти. Все пак на задните седалки недостига място за коленете, което става традиционно за моделите на VW. 



Продажбите на Amarok в Европа ще започнат от края на лятото.  


 
0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    rons ( преди 15 години )
    imax rjadkoto udovolstvie da go pokaram predi 1 godina na testova pista - unikalna ma6ina! Estestveno VW 6te se poizxvurljat s cenata, 6te e nad Hilux-a.
  • #12
    1 rate up comment 1 rate down comment
    г4ж2п7т5в8т9 ( преди 15 години )
    кой те пита бе, шифрован?!
  • #11
    2 rate up comment 2 rate down comment
    a7x4eto ( преди 15 години )
    Анонимен:"има навигация, за да не се изгубиш между обора и свинарника! "Като е пикап, не е задължително да се кара по селата....тъпанарФорд и Toyota имат пакапи и не съм чул някой да ги кара по селата...
  • #10
    0 rate up comment 3 rate down comment
    do Sando ( преди 15 години )
    Хахах ти *** счупи от смях бе, браво зашо? - Отговора: утоните са толкова големи, че можеш да ги натискаш и с работните ръкавици :D тъкмо да си нагласяш и голямата навигация с тях :Д
  • #9
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Сандо ( преди 15 години )
    Ей така се прави пикап . . бутоните са толкова големи, че можеш да ги натискаш и с работните ръкавици. Евала на VW :)
  • #8
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    има навигация, за да не се изгубиш между обора и свинарника!
  • #7
    2 rate up comment 4 rate down comment
    HAHA ( преди 15 години )
    Вътре все 1 го е правил бащата на Пинокио - ДЖЕПЕТО :D (иначе с навигация) :DDD
  • #6
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ...през последните години пикапът става все по-популярен и в европа...аутомедия, откъде имате тая информация?!
  • #5
    4 rate up comment 3 rate down comment
    autoaddict ( преди 15 години )
    По принцип правилната индикация на мощност е в kW. Употребата на "конски сили" е в улеснение на широкият потребител. Превръщането на kW в к.с. става като умножиш съответната стойност по 1,36 :)
  • #4
    5 rate up comment 0 rate down comment
    razgradski pop ( преди 15 години )
    ne moga da razbera za6to automedia e tolkova merakliya na tema KW..ako tolkova vi se haresva KW, mo6tnosta v PS ya slojete pone v skobi, kakto pravyat vsi4ki po sveta..