IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Нова версия на Impreza в Женева

На автомобилния салон в Женева, Subaru представи нова версия на хечбека Impreza, която има някои елементи на псевдо off-road.

Нова версия на Impreza в Женева
Автомобилът е наречен Subaru Impreza XV. Тази версия е с различна радиаторна решетка, нова предна броня, издути арки над колелата, релси на покрива, нов заден спойлер и предпазни кори от тъмна пластмаса по праговете и на арките над колелата. 



Интересно е, че въпреки желанието да се остави впечатление за автомобил с off-road качества, пътният просвет не е променен и остава само 155 мм. Заради допълненията по каросерията, дължината и широчината на Subaru Impreza XV са се увеличили съответно с 1 и с 3 мм и са достигнали 4 430 мм и 1 770 мм. 



Този автомобил ще се продава в Европа с два двулитрови турбодвигатели тип boxer – един бензинов и един дизелов. Всеки от тях ще има мощност от 150 к.с. Максималният въртящ момент при бензиновия е 196 Nm, а при дизеловия 350 Nm. Двата двигателя отговарят на изискванията на нормите за опазване на околната среда Euro 5. 



Двата двигателя ще бъдат комбинирани с три трансмисии – механични с пет и шест степени и автомат с четири степени. 



0 от 500
  • #16
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    тая кола изобщо не ме грабва някакси , скучна е
  • #15
    4 rate up comment 3 rate down comment
    ?? ( преди 15 години )
    Това,че дизелите на Пежо били добри е най-големия мит.Има се предвид преди 20 години,когато освен немците,другите нямаха дизели и френските бяха единствената алтернатива.Не,че са добри.Виж предния брой на Аутобилд,теста на дизеловата Лагуна,след 100 000 км. - износени до синьо лагери на коляновия вал и биелните лагери,изпилени разпределителни валове,пуканарта глава межди клапаните и на 4-те цилиндъра..?!?..WOW.. абсолютен ***!Пежо са същите,че и по-зле.
  • #14
    3 rate up comment 5 rate down comment
    тт ( преди 15 години )
    най-добрите дизели винаги са били на Пежо
  • #13
    4 rate up comment 4 rate down comment
    ВБ ( преди 15 години )
    И в кое са напред с дизелите че до миналата година нямаха Комън реил ли . Че хората помпа дюзата я изхвърлиха преди 20 години . Поне четете преди да пишете лесно и просто е вече има всичко научно в нета . А и не знам немска фирма да има иновации в нещо освен в цените и рекламите на колите си .
  • #12
    2 rate up comment 2 rate down comment
    M. ( преди 15 години )
    Понеже гледах скоро 2-литровите дизели,на VW не е нищо особено 2.0 170 к.с. ,като мощност и като икономичност.Те бяха добри с TDI-тата,но сега не е така.
  • #11
    5 rate up comment 3 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Ами почнат е от нула. Боксер е и има равномерен ход, какъвто няма никой друг дизелов мотор. Центърът на тежеста е по-нисък, което не е за пренебрегване. Такъв дизел са се опитали да направят Фолксваген преди повече от 50 години, но не е дадена зелена светлина за серийно производство. Всъщност, най-икономични са дизеловите модели на Фолксваген, а не на BMW и Хюндай. VW са години напред при дизелите и то не от сега, а от още от осемдесетте!
  • #10
    5 rate up comment 0 rate down comment
    ? ( преди 15 години )
    има само една забележка по дизайна но те повечето японки са така големи арки и малки колела иначе всичко друго е 'ОК
  • #9
    5 rate up comment 5 rate down comment
    M. ( преди 15 години )
    не знам какво му е революционно на дизела на Субару!Нито е най-мощен,нито е най-икономичен,нито е най-тих.За момента най-мощни и икономични 2-литрови мотори са на БМВ и Хюндай.
  • #8
    2 rate up comment 2 rate down comment
    L. ( преди 15 години )
    Тия така и не се спряха на нещо определено в дизайна! То не беше стандартен салон със спойлер отзад, то не беше хечбек, а сега и псевдо офроуд...И тоя боксер освен концептуалното си балансиране на коляновия вал, друго предимство има ли??? Да сте чули за отремонтиран такъв? То така по-добре Ванкелов мотор.
  • #7
    5 rate up comment 2 rate down comment
    boxer ( преди 15 години )
    Незнам какви шумове чувате от Боксер-Дизела,но определено този мотор е РЕВОЛЮЦИЯ в двигателостроенето.Преди ВЕК ФЕРД.ПОРШЕ не е успял да го доразвие заради Втората Световна Война,а и дизел горивата тогава са били кошмарни.Субару доразвиха тази идея,благодарение на съвременните технологии,двигателя е УНИКАЛЕН,тих,спокоен и много издръжлив,минал е тестове с навъртане на над милион км.Субару го проектираха над 15 години,въпреки настояването на Тойота да им дадат готови дизелови двигатели 2.0л.БРАВО