IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Нова версия на Impreza в Женева

На автомобилния салон в Женева, Subaru представи нова версия на хечбека Impreza, която има някои елементи на псевдо off-road.

Нова версия на Impreza в Женева
Автомобилът е наречен Subaru Impreza XV. Тази версия е с различна радиаторна решетка, нова предна броня, издути арки над колелата, релси на покрива, нов заден спойлер и предпазни кори от тъмна пластмаса по праговете и на арките над колелата. 



Интересно е, че въпреки желанието да се остави впечатление за автомобил с off-road качества, пътният просвет не е променен и остава само 155 мм. Заради допълненията по каросерията, дължината и широчината на Subaru Impreza XV са се увеличили съответно с 1 и с 3 мм и са достигнали 4 430 мм и 1 770 мм. 



Този автомобил ще се продава в Европа с два двулитрови турбодвигатели тип boxer – един бензинов и един дизелов. Всеки от тях ще има мощност от 150 к.с. Максималният въртящ момент при бензиновия е 196 Nm, а при дизеловия 350 Nm. Двата двигателя отговарят на изискванията на нормите за опазване на околната среда Euro 5. 



Двата двигателя ще бъдат комбинирани с три трансмисии – механични с пет и шест степени и автомат с четири степени. 



0 от 500
  • #26
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Berlin ( преди 15 години )
    много думи и в нито една няма истина.Помпа-дюза е въведена първо в няколко модела на Нисан в началото на 80-те години,***.VW не бяха чували за дизели тогава.Но понеже е доста проблемна от към натоварване на главите и са се отказали.И като сеправиш на отворен,хайде да срваниш някой дизел в момента на Ваген с другите,да ни покажеш с какво по-добър.Който искаш,3-цил. 1.4,или 1.6,2.0 и дори V6 3.0.
  • #25
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Румен ( преди 15 години )
    имам Пежо 505 2.5Д закупено ново от мен.В момента е на 824хил.км и двигатела не е бутан.Работи си като часовник дори и при -20 градуса.Тия ваши съвременни таралясници ако изкарат и половината му километри ми се обадете.
  • #24
    3 rate up comment 1 rate down comment
    ( преди 15 години )
    Хо-хо-хо! Колко са ти объркани понятията :)Колкото до оня ***, дето пише за Лагуна, ще ми се да ми обясни как така е пълно с изрядни Лагуни за продан с дизелови двигатели на по 250-300 км. Старите дизели на Пежо наистина бяха много добри, а след това бяха отново на върха след като въведоха Комън рейл. Едни от най-скапаните дизели имаха (к)Опел, които бяха обявили, че в дизела няма перспектива и въобще няма да се занимават с дизели. После размислиха :) ФВ до скоро и те бяха трагични.
  • #23
    2 rate up comment 0 rate down comment
    джъсти ( преди 15 години )
    които не е управлявал Subaru ДА не се изказва неподготвен!!!
  • #22
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ок де,кой е модела на ваг който пуска PD и кога!
  • #21
    0 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Не говори глупости! PD се монтира доста по-отрано! CR за първи път се появява при ФИАТ и Мерцедес през 1997 година! VW не са пуснали скоро 1-во поколение CR. При първото поколение налягането е 1350 бара. CR и PD се изработват от BOSH и SIEMENS! Ако си правиш мотор, поръчай от тях!
  • #20
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    PD св монтира след 2000г.!Друг е въпросът че другите производители монтират 3-то поколение комъм рейл,докато VW пуснаха скоро 1-во поколиние!
  • #19
    1 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Май ти не си наясно с нещата. PD е патент на VW и никой друг производител не я ползва, ако не си е платил. Точно затова и възникна Комън-Рейл - алтернатива на PD! Когато PD бе на върха през деветдесетте години, останалите производители се мъчеха с нафтовите печки - TD! Проблемът на PD e, че горивото се впръсква от 4 отделни дюзи, което предполага оскъпяване и повече проблеми. Предимство - по-голямо налягане, по-нисък разход и по-голяма експлозивност.
  • #18
    2 rate up comment 3 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Въпреки това, Фоксваген правят най-добрите дизелови и бензинови мотори в момента. Няма какво да си кривим душата.
  • #17
    3 rate up comment 2 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Е, няма да споря с журналистите, които харесват най-новите дизели на VW. За старите дизели знам от моя учител по "ДВГ", че са най-добрите. Това съм учил през 1988-89. Бих казал, че учителят ми бе най-добрият майстор в моя 200 000 град. ;) ,Фолксваген тръгнаха с помпа-дюза, което бе много по-добро от комън-рейл. Предимствата на PD са известни. Жалко, че VW се подадоха на журналистическите мнения и икономиите!