IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota показа обновения RAV4 в Женева

На автомобилния салон в Женева, Toyota представи модернизирания кросоувър RAV4.

Toyota показа обновения RAV4 в Женева
Веднага привлича внимание хромираната радиаторна решетка на обновения автомобил, изпълнена в стила на решетките при Verso и Avensis. Нови са и фаровете, различен е капака на двигателя, променена е предната броня, различни са и фаровете за мъгла. 



Отзад промените засягат задните диодни светлини. Промени има и в интериора на RAV 4. На европейските пазари обновения кросоувър ще се предлага с предаване към предните колела и с предаване 4х4. Обновения кросоувър Toyota RAV4 ще се предлага с двулитров четирицилиндров бензинов двигател с мощност 158 к.с., който ще се комбинира с механична трансмисия или с автомата Multidrive S. 



Според японският производител тази версия на автомобила ускорява от място до 100 км/час за 10.5 секунди. Максималната й скорост е 185 км/час. С автоматична скоростна кутия ускорението е за 11 секунди. Автомобилът ще се предлага и с два дизелови двигатели с обем 2.2 литра, с мощност 150 и 180 к.с. и максимален въртящ момент, съответно 340 и 400 Nm. Дизелите ще използват същите трансмисии, с които се комбинира и бензиновия агрегат. 



Продажбите на обновената Toyota RAV4 ще започнат в Европа още от следващия месец. Да напомним, че предходната модернизация на Toyota RAV4 беше направена през 2008 г.
0 от 500
  • #3
    9 rate up comment 13 rate down comment
    WickedSixD ( преди 15 години )
    Отново РАВ4 ще бъде свързван като 'дамски джип'. Отзад е същия като стария,отпред има значителна промяна, но пак е грозно
  • #2
    11 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    бавно но сигурно - тойота си заминава !
  • #1
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    първият РАВ 4 беше най-добрият в класа си. но тогава и конкуренцията беше малка. дано и този е здрав като предшествениците си...не знам за вас колеги, но мен тая тенденция да ги правят хромирани и лъскави малко ме дразни. правят ги като по-големите паркетни лъвове и така сякаш искат да внушат на клиента, че тая кола няма офроуд качества и е само за асфалт.