
Купето с пет врати и футуристичен вид ще оползотвори технологията plug-in от хибридния Ampera. Според създателите си, „тона е един нов вид GT автомобил”. В същото време тази концепция ще покаже и как вероятно ще изглежда бъдещият флагман на Opel/Vauxhall.

Стилът на колата има елементи от новите Insignia и Astra. Flextreme GT/E е със 190 мм по-нисък от Insignia, което дава възможност аеродинамичният коефициент да бъде само 0.22.
Стана ясно, че засега Flextreme GT/E е дизайнерска студия, при това единствено на външния вид (без разработка на интериора). Ясно е, че този автомобил ще предлага обем подобен на този при Opel Insignia, но ще бъде със 70 мм по-къс от него.

В същото време разстоянието между осите при Flextreme e 2900 мм срещу 2735 при Insignia. Това помага да се намери подходящо място и за пакета акумулатори, разположен пред задните колела.

Електродвигателят е познат от Ampera и има мощност 158 к.с. Максималният му въртящ момент е 366 Nm. Зареждането на акумулаторите е поверено на отделен бензинов двигател с обем 1.4 литра и мощност 70 к.с.
Според инженерите от Opel само с акумулаторите си колата ще изминава около 56 км. Когато бензиновият двигател зарежда акумулаторите, може да бъдат изминати около 480 км. Вредните емисии от СО2 ще бъдат само 40 г/км.

Максималната скорост на Flextreme ще е 200 км/час, а ускорението от място до 100 км/час е за около 9 секунди.


2