IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Hyundai - Автомобилостроител на годината

Корейците бележат ръст от 51.6% в Европа.

Hyundai - Автомобилостроител на годината
Автомобилното издание AM Magazine обяви Hyundai за „Автомобилостроител на годината” на традиционната ежегодна церемония в Бирмингам.

Призът е връчен от жури от автоексперти, водено от издателя на списанието Джеръми Бенет.

„С новия завод в Европа (Чехия), който започна да произвежда качествени автомобили, продавани от дистрибуторите на приемливи цени, бе само въпрос на време Hyundai да излезе на върха”, заяви Бенет при връчването на отличието.

Наред с информацията за това отличие, корейците съобщиха и за доброто си представяне през 2010 година в Европа. За първия месец на годината Hyundai отбелязва възход от 51.6%, при среден ръст за индустрията на европейския пазар от около 13%.

През първия месец от новата година европейските дилъри на Hyundai са продали общо 28 028 автомобила, повишавайки пазарния дял на компанията в Европа до 2,6%. За сравнение през януари 2009-та са продадени 18 487 автомобила Hyundai.

Януари 2010 е 11-тия пореден месец, в който Hyundai отбелязва ръст в продажбите в Европа и 13-тия, в който изпреварва общата тенденция за континента.

Най-голяма заслуга за положителните резултати на компанията имат компактните возила от i-гамата на Hyundai.

Проектираният и произведен в Европа i30 надвишава продажбите си за месеца с цели 111%, а компактният i10 - с 26%. Hyundai i20, който излезе на пазара през миналата година пък регистрира 6 500 продадени бройки.
0 от 500
  • #15
    4 rate up comment 2 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Беше така. Сега японските държат цена като немските. А японските са по-здрави.Корейците бързо ще нацаксат,защото пражшт хубажи коли с големи гаранции.
  • #14
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    И преди и сега купиш ли си корейска кола цената и много бързо пада и после ако решиш да я продаваш се продава трудно .... за разлика от някои немски марки които винаги дъжат прилична цена колкото и да остареят ....
  • #13
    8 rate up comment 0 rate down comment
    ross ( преди 15 години )
    Заводите са два и са на Hyundai(KIA е запазиха като търговска марка),всеки за около 1.3 млрд. евро.Сега строят трети,между тях,за двигатели и скоростни кутии.
  • #12
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Patanov ( преди 15 години )
    Да не би чехите да са направили завода?!? Корейците са си го направили и корейците са наели хората да работят за тях! Истината е, че корейците са искали да правят завод в България, но се стреснали от това какви комисиони са поискали нашите политици и са предпочели други държави....
  • #11
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Еми това е съвсем нормално. Особенно за фирмени коли. Почти всички модели на хюндай ,ползват данъчен кредит. цените им са ниски ,да не забравяме ,дългата гаранция, сега със същия номер Тойота почва да се опитва да върне доверието. Хюндай изкупуват и стара кола ,брои 1000евро. Накрая се получава цена за и30 от 8000евро без ДДС, а ДДСто ти се приспада като разход на фирмата. А какво ще си купиш за 8000евро с 5г гаранция? Няма други с такива цени и гаранции. Имат добра пазарна политика и печелят .
  • #10
    0 rate up comment 8 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Не корейците правят нещо, а чехите и словаците, но за КИА. Добре, че са тия наши братя по кръв, та да издигнат жълтурчетата на ниво! Същото можехме да направим и ние българите, защото когато кажем, работим и то качествено с мисъл! Да, но неби! Толкова сме жалки в самосъжаленията си, че заслужаваме само едно - вечна криза!
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Zero ( преди 15 години )
    Не зная нас какво ни топли това, че една корейска компания базирана не в България бележи прогрес и има добри печалби. Вероятно за чехите е добре някой да инвестира, да разкрива работни места, да плаща данъци и пр. По моята логика повече би ме радвало европейска компания да бележи успехи, тъй като парите, които ползваме по редица направления са европейски и идват от бюджета на ЕС, който се формира от европейската икономика!
  • #8
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    "бе само въпрос на време Hyundai да излезе на върха..."
  • #7
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Слабия ( преди 15 години )
    Ако тази година стинат 3% пазарен дял в Европа,ще означава,че ще са стигнали на 50% от фирми като Фиат и Рено.Всяка от тях е с около 6% пазарен дял в Европа.Корейците настъпват не на шега.
  • #6
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Дебелия ( преди 15 години )
    P.S. ладата също е евтина, но няма този ръст, който правят корейците.