Призът е връчен от жури от автоексперти, водено от издателя на списанието Джеръми Бенет.
„С новия завод в Европа (Чехия), който започна да произвежда качествени автомобили, продавани от дистрибуторите на приемливи цени, бе само въпрос на време Hyundai да излезе на върха”, заяви Бенет при връчването на отличието.

Наред с информацията за това отличие, корейците съобщиха и за доброто си представяне през 2010 година в Европа. За първия месец на годината Hyundai отбелязва възход от 51.6%, при среден ръст за индустрията на европейския пазар от около 13%.
През първия месец от новата година европейските дилъри на Hyundai са продали общо 28 028 автомобила, повишавайки пазарния дял на компанията в Европа до 2,6%. За сравнение през януари 2009-та са продадени 18 487 автомобила Hyundai.
Януари 2010 е 11-тия пореден месец, в който Hyundai отбелязва ръст в продажбите в Европа и 13-тия, в който изпреварва общата тенденция за континента.

Най-голяма заслуга за положителните резултати на компанията имат компактните возила от i-гамата на Hyundai.
Проектираният и произведен в Европа i30 надвишава продажбите си за месеца с цели 111%, а компактният i10 - с 26%. Hyundai i20, който излезе на пазара през миналата година пък регистрира 6 500 продадени бройки.


3