
Промените са доста, но да започнем от изцяло новия дизелов двигател – V6 с обем 3.0 литра. Така за първи път Pathfinder и Navara получават турбодизелов двигател от Renault Nissan Alliance със системата за директно впръскване на горивото. Този двигател ще се предлага на европейските пазари и с моделите на Infiniti EX30d, FX30d и M30d.

При моделите на Nissan, новият трилитров дизелов агрегат V6 ще има максимална мощност от 231 к.с. и максимален въртящ момент от 550Nm, наличен от 1750 до 2500 об/мин. Според информацията дадена от Nissan, с новия двигател, Pathfinder ще може да тегли ремарке със спирачки до 3.5 тона, а Navara ще може да носи товар до 3 тона.

Освен изцяло новия двигател представен при двата модела, от Nissan са модернизирали и стария четирицилиндров дизелов двигател с обем 2.5 литра. Това е повишило и максималната мощност и максималния въртящ момент. Мощността е достигнала 190 к.с. (19 к.с. повече от досегашната версия), а максималният въртящ момент е 450Nm (с 47 Nm повече от досегашния).

След промяната този двигател е станал по-икономичен със среден разход на гориво от 8.5 литра на 100 км. (при старата версия обявения среден разход беше 9.8 литра на 100 км). Понижени с 40 г/км са и вредните емисии СО2, които са 224 г/км.

Промените във външния вид са по-скоро козметични. Все пак да споменем нов капак на двигателя, нова радиаторна решетка, променени фарове, нов стил на предната броня, добавяща 80 мм към дължината на обновените модели. При Pathfinder е сменена и задната броня. Появили са се нови модели лети джанти.

В интериора се е появил нов дисплей за системата Nissan Connect Premium. При Navara вече се предлага система за стабилизация и камера за наблюдение на пространството зад автомобила.

Обновените версии на Nissan Pathfinder и Navara ще бъдат показани на автомобилния салон в Женева, като версиите с четирицилиндровите двигатели ще бъдат на европейските пазари от април. Два месеца по-късно, през юни 2010 ще се появят и версиите с новия дизелов двигател 3.0 V6.


0