IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Nissan модернизира европейските Pathfinder и Navara

Скоро Nissan ще пусне на европейския пазар обновения SUV модел Pathfinder и неговия близнак във версия пикап Navara.

Nissan модернизира европейските Pathfinder и Navara
Това е традиционния фейслифт от средата на жизнения цикъл на автомобила, който цели да го модернизира за да бъде конкурентен на съперниците в своя сегмент. 



Промените са доста, но да започнем от изцяло новия дизелов двигател – V6 с обем 3.0 литра. Така за първи път Pathfinder и Navara получават турбодизелов двигател от Renault Nissan Alliance със системата за директно впръскване на горивото. Този двигател ще се предлага на европейските пазари и с моделите на Infiniti EX30d, FX30d и M30d. 



При моделите на Nissan, новият трилитров дизелов агрегат V6 ще има максимална мощност от 231 к.с. и максимален въртящ момент от 550Nm, наличен от 1750 до 2500 об/мин. Според информацията дадена от Nissan, с новия двигател, Pathfinder ще може да тегли ремарке със спирачки до 3.5 тона, а Navara ще може да носи товар до 3 тона. 



Освен изцяло новия двигател представен при двата модела, от Nissan са модернизирали и стария четирицилиндров дизелов двигател с обем 2.5 литра. Това е повишило и максималната мощност и максималния въртящ момент. Мощността е достигнала 190 к.с. (19 к.с. повече от досегашната версия), а максималният въртящ момент е 450Nm (с 47 Nm повече от досегашния). 



След промяната този двигател е станал по-икономичен със среден разход на гориво от 8.5 литра на 100 км. (при старата версия обявения среден разход беше 9.8 литра на 100 км). Понижени с 40 г/км са и вредните емисии СО2, които са 224 г/км. 



Промените във външния вид са по-скоро козметични. Все пак да споменем нов капак на двигателя, нова радиаторна решетка, променени фарове, нов стил на предната броня, добавяща 80 мм към дължината на обновените модели. При Pathfinder е сменена и задната броня. Появили са се нови модели лети джанти. 



В интериора се е появил нов дисплей за системата Nissan Connect Premium. При Navara вече се предлага система за стабилизация и камера за наблюдение на пространството зад автомобила. 



Обновените версии на Nissan Pathfinder и Navara ще бъдат показани на автомобилния салон в Женева, като версиите с четирицилиндровите двигатели ще бъдат на европейските пазари от април. Два месеца по-късно, през юни 2010 ще се появят и версиите с новия дизелов двигател 3.0 V6.


0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    X ' I T ' ( преди 13 години )
    през..'сичките дрисни кат твърдовоз,'ногохарч,кинтострув и т.н.,просто 'шото в тая гарсониерка на колелца,арабия се чувствам,както от пуберитето не бех се усещал.А именно, такъв 'къвто съм,т.е.Аз! Land Rover Discovery 4 e *** БАШ!
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Коко ( преди 15 години )
    Карам Pathfinder от май'08 год.В момента е на 60000км.Градският разход на гориво е твърдо 15л/100км.Извънградско 10,5л/100км.В брошурите на търговците е посочен нереалистично нисък разход с около 2-3л по-нисък от реалния.Не знам дали заради Евро4 или нещо друго, но този разход е безумен съобразно това което получаваш от автомобила.Наистина е тромав, купето е шумно.Има редица недомислици.Основното му предимство според мен е че наистина е по-истински джип от други подобни играчки.
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    robi1971 ( преди 15 години )
    Колега ТLC120 и новият TLC150 ползват двиг 3,0L 173кс с ангренажен ремък PAJERO ползват 3,2L -160кс.и 200кс. и двете коли са по-скъпи от НИСАНА - TLC с 30-40хил лв а PAJEROTO с 5 (всичките са еднакво надежни и ТРОМАВИ)с новия двиг 235кс ако запазят цената или дигнат малко NISSAN отиват на съвсем друго ниво
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    robi1971 ( преди 15 години )
    Адаш карам PATHFINDER от март 2007 до сега (103500км)до около 60 хил. км ми харчеше 13-14 в София после падна на 12,5L - а ако го караш на дълго с 100-120 км/ч харчи 6.6-7L оделно си прибирам ДДС от горивото верно след 3-4м, но ми го връщат тоест при средно 10L - ДДС = 8L Колата е много добра . Предищната ми беше А6 2,5TDI - 12/100 km ръчка а НИСАНА е автомат . Интересно ти какво караш ?
  • #7
    4 rate up comment 1 rate down comment
    robi1972 ( преди 15 години )
    Никакъв Pathfinder не караш,лъжеш!Иначе щеше да си се самоубил от отчайващия разход,средно 13-14/100 дизел.А возията е точно като на уазка,то и окачването е такова,един дингил отзад,адски демоде.Няма по-кофти каруца.Qashkai обаче е друго нещо.
  • #6
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Нисан кърти мивки и извозва!
  • #5
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    Хубави са и двата нисана, шоколадите в малката жабка и те са хубави ;)
  • #4
    6 rate up comment 1 rate down comment
    NANI ( преди 15 години )
    Японско и немско,лошо няма..стига наистина да е произведено в тези страни... ;)
  • #3
    4 rate up comment 1 rate down comment
    sinbad0 ( преди 15 години )
    По ме кефи от Паджеро,но за Тойота Ленд Крузър незнам...
  • #2
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Xtrax ( преди 15 години )
    Smelo izkazvane!