
Автомобилът ще се появи на пазара още през лятото на тази година, но ще бъде произведен в къса серия от само 1000 броя. Двигателят му е с турбина и обем 1.6 литра. Максималната мощност е 197 к.с., а максималният въртящ момент е 275 Nm.

Citroen Racing е получил новите си характеристики след тунинг на турбината и промяна в електронното управление на двигателя (ECU). Автомобилът е получил и изцяло нова изпускателна система.

Citroen Racing е с ново и по-твърдо окачване, с нови пружини и сменени предни и задни шокови абсорбери. Задната следа на колата е по-широка с 30 мм от тази при стандартния модел, а разстоянието до пътя е по-малко с 15 мм.

Спирачната система е нова, системата за контрол на стабилността ESP и кормилната система имат нови настройки за да се подобри поведението на автомобила. В специалния body kit влизат по-големи крила, лети джанти с размер 18 цола, хромирани дръжки на вратите и накрайници на ауспуха, специални надписи по купето.
.jpg)
В интериора има допълнения от карбон по таблото, централната конзола и волана. Оранжевата тема от каросерията присъства и в интериора.

Новата състезателна кола на Citroen за World Rally Championship ще бъде базирана на DS3. Сега появата на спортна версия от Citroen Racing напомня за това и иска да оползотвори на пазара максимално успехите на Citroen в надпреварата WRC.



1