IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lamborghini произведе Murcielago номер 4000

В края на миналата седмица Lamborghini произведе Murcielago номер 4000.

Lamborghini произведе Murcielago номер 4000
Този модел с малки промени се произвежда вече 10 години. Юбилейният Murcielago е версия SuperVeloce, оцветен в оранжев цвят и с двигател имащ обем 6.5 литра и 12 цилиндъра. 



Мощността му е 670 к.с. Има кожен салон и редица допълнения от карбон в купето. Седалките са спортни и оранжевата тема присъства и в интериора. Автомобил номер 4000 от модел Murcielago е с голям заден спойлер и вече се е отправил за своя собственик в Китай. 

Да отбележим, че от тази версия на Lamborghini Murcielago LP 670-4 SuperVeloce ще бъдат произведени само 350 броя. 

Предшественикът на Lamborghini Murcielago, модел Diablo, беше произвеждан 11 години. За това време са били произведени и продадени 2900 броя от него. Досега най-популярният модел на Lamborghini е Gallardo. Той е в серийно производство от 2003 година и до днес са продадени над 10 000 броя от него.
0 от 500
  • #18
    1 rate up comment 0 rate down comment
    flat6 ( преди 15 години )
    3) Валтер де Силва по това време беше *** дизайнер на Сеат, току-що взет от Алфа Ромео (156 е негова). Тепърва щяха да го вкарат в Ауди да ги направи с по-спортен и "емоционален" дизайн (да гонят БМВ). Главен дизайнер на ФВ Груп бе Hartmut Warkuss - огледай в интернет какво е правил, доста по-велик е от Да Силва.4) На Р8 не съм фен, ама изобщо ;-)Питай ако имаш още въпроси..
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    flat6 ( преди 15 години )
    ок нека разясня:1) Последната версия на Диабло Спидер съдържа само козметични промени спрямо нормалния Спидер и пусната в годината преди да се представи Мурхиелаго, т.е. по същото време или след Донкерволке да разработи Мурхиелаго. Сравни датите и ще стане ясно.2) Информациите ги черпих от западни специализирани печатни издания тогава - интервюта с тези хора и репортажи, които ги няма в интернет. Покупката на ФВ в Италия беше голямо събитие и имаше интерес и публичност по темата.3 и 4 горе
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    IT. ( преди 15 години )
    :))Ami az neznam ti ot kade cherpish tazi informacia za nikakvi nesashtestvuvashti razrabotki na lambo predi idvaneto na VW:) ne samo tova ami sashtat tozi Luc Donckerwolke razrabotva poslednata versia na Diablo spider predi da zpochne rabota varhu Murcielago:))!aa inache glavniat dizainer na VW Grup e proslovutiat italianec Walter de'Silva:) bivsh glaven dizainer na FIAT :))I imenno toi e sazdal dizaina na proslovoto i liubimo tove audi R8 :))s pomoshtta na injenerite ot lalambo:))
  • #15
    1 rate up comment 1 rate down comment
    flat6 ( преди 15 години )
    А така, е точно този Luc Donckerwolke е дизайнера който VW инсталира след като купува Ламборгини. По-точно Франц-Йозеф Паефген го взима със себе с от Ауди. Задачата му е да разработи наново Murcielago, понеже VW не одобрява разработката на италианците към момента на покупката. Сега става ли ти ясно лека-полека? :-)Между другото си личи че черпиш информацията отзад напред, така че ако имаш още въпроси питай спокойно. :-)
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    IT. ( преди 15 години )
    Ami po dobre ti se porovi v internet i shte razberesh che Murcielago e parviat nov model sled 11godishnoto prisastvie na Diablo.Dvigateliat mu e evoliucia na LamborginiV12 dizainat e nasleden ot Diablo i e delo na peruaneca roden v Belgia Luc Donckerwolke shef na dizainerskiat otdel na lamborgini togav,predi tova e rabotilv Audi a predi nego v Peugeot:)Aa inache dizaina na lambo Countach i Diablo e delo na Marcello Gandini sef na diznainerskoto biuro Bertone sazdalo mngo kultovi avtomobili :)
  • #13
    3 rate up comment 2 rate down comment
    flat6 ( преди 15 години )
    хехе, е крайно време беше някой да почне да пише от мое име :-)пожелавам ви приятни забавления тук ;-)
  • #12
    5 rate up comment 0 rate down comment
    flat6 ( преди 15 години )
    Порови се в интернет относно разработката конкретно на Murcielago, не на предишните модели. ФВ купува Ламборгини около 2-3 години преди да излезе Мурхиелаго, и въпреки наличието на италианска разработка я спира и започва изначало нова разработка ръководена от нов екип със нов дизайнер. Разбира се и двете разработки са продължение на традицията на Диабло и Каунтъч, но и са много различни помежду си. Това са фактите - пиша я за който го интересува, няма да водя излишни спорове.
  • #11
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    И аз да кажа нещо. Ламборджини има много легендарни модели като Миура ,Контач,Диабло. Но да не забравяме ,че въпреки това фалираха няколко пъти и сменяха собственика си не веднъж. Диаблото бе хубаво но бе прекалено американско и доведе Ламборджини до фалит. Откакто обаче ги поеха Ауди ,Ламборджини се прероди и сега е една стабилна компания и сега правят това което могат най-добре да правят страхотни коли.
  • #10
    6 rate up comment 0 rate down comment
    DeadFox ( преди 15 години )
    Имал съм щастието да карам това съкровище и както си трябва с инструктор на писта (не беше в Бг.) колата е много добра но Гаярдо-то макар и с по-малък мотор създава много по голяма тръпка.В тази кола като караш с 250 и ти изглеждат като 110 в нормална.
  • #9
    4 rate up comment 2 rate down comment
    IT. ( преди 15 години )
    istoriata na tozi model e ot mnogo predi tezi 10 godini:)Murcielago e naslednikat na Diablo a toi pak na Countach tak che toizi unikalen dizain shediovar na italanskiat dizainerski i injeneren geni vodi nachalkto si ot dalechnata 85g.:))Aaa inache nemcite nasitna doprinesoha s svoiata pragmatichnost v menajmenta za izrastvaneto na italianskata marka :)nemka pragmatichnost + italianska strast e = ma edin ubistven sporten avtomobil :))