
Това означава, че новият Evolution XI ще има атмосферен двулитров бензинов двигател, който ще бъде подпомаган от електромотор, задвижван от литиево-йонни акумулатори. Електродвигателят ще движи предните колела, а бензиновият двигател – задните. Така Evo XI ще има задвижване 4х4.
За кратки дистанции колата ще може да се движи и само с електроенергия. Представител на Mitsubishi заявява пред изданието Autocar, че „новият електромотор ще действа като турбина, но доста по-гладко и няма смисъл феновете на Evo да се безпокоят за динамиката“.

Бъдещият Evolution XI ще използва много високотехнологични системи от рода на Active Steering and Roll Control Suspension, която първоначално трябваше да видим в актуалния модел Evo X, но това не стана. При Evo XI ще видим и системата E-AYC, която ще регулира разпределението на въртящия момент между двете задни колела.


0