IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Облачно бъдеще за Alfa Romeo?

Концернът Fiat планира да слее три марки влизащи в него, като в новата група ще бъдат Alfa Romeo, Maserati и Abarth.

Облачно бъдеще за Alfa Romeo?
Трите спортни марки ще бъдат управлявани от Харолд Уестър, сегашен шеф на Maserati и Abarth, който от днес е и бос на Alfa Romeo. Целта на тази реорганизация във Fiat е да се постигне много по-тясно сътрудничество между Maserati и Alfa Romeo, съобщава изданието Automotive News.

Сега във Fiat обсъждат няколко варианта за бъдещето на Alfa Romeo, която през последните десетина години постоянно носи загуби, ежегодно в размер на 200 до 400 милиона евро.
Един от вариантите е да бъдат замразени инвестициите в тази марка след появата на хечбека с пет врати Giulietta. Според експерти това ще доведе до „бавна смърт” за марката. Тогава в моделния ред на Alfa Romeo ще останат само два съвременни модела (Giulietta и Mi.To), а Brera, GT и Spider ще останат без заместници. Без нови модели обаче, няма как продажбите да растат.
Втората концепция за бъдещето на Alfa изглежда по-вероятна. Тя включва създаването на няколко нови модели на платформи от Chrysler. Именно на американски платформи трябва да се появят заместниците на 159 и 166, които ще се произвеждат в Северна Америка.
Окончателното решение за съдбата на Alfa Romeo трябва да бъде взето до средата на април, като дотогава трябва да бъде приета стратегията за развитие на марката от 2010 до 2014 година.
0 от 500
  • #67
    0 rate up comment 1 rate down comment
    nemo ( преди 15 години )
    Krasavci ne6to mai ne pomnite limuzini kato Mustaine,Continental Flying Spur,Phantom,S65 AMG,Maybach Alpina B7
  • #66
    0 rate up comment 1 rate down comment
    alfista ( преди 15 години )
    bravo benov,pozdravqvam te
  • #65
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До Бенов ( преди 15 години )
    Прав си ... Quatroporteto е най-уникална лимозина, но пътищата във България не позволяват да се насладиш на комфорта и лукса на тази кола.
  • #64
    0 rate up comment 1 rate down comment
    nemo ( преди 15 години )
    BULGARINA NE E NEDODQLAN,PROSTO PREDPO4ITA KOLATA MU DA RABOTI,NE POSTOQNNO DA SEDI BEZ DA PALI,A I NE ISKA SKURCANIQTA NA KUPETO DA SA POWE4E OT NA JENA MU GLASA
  • #63
    0 rate up comment 1 rate down comment
    alfista ( преди 15 години )
    дори и дачия има повече продажби AMI kato cenata im e 15000lv kak tapiq selqk da dade 45-50000lv za klasen avtomobil kato 159,ami 6e se izlagam ako imam parite za 159 si kupq 6ibanata dacia.
  • #62
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Бенов ( преди 15 години )
    Българина има толкова недодялан мироглед,че разчита да вземе немски автомобил та да го кара за вечни времена.Сигурно е мн яко да си вземеш БМВ на 500 000 км превъртяно на 170000,пред това за същите пари да си вземеш 147 на няколко години.Италианците правят коли за всеки джоб и пикльовци,които не могат и BMX да си купят и не знаят как се изкарват пари,да си гледат баварийките в оказионите.След 10-тина години ще си купя S класа,само защото няма да мога да си позволя Quatroporte...така стоят нещата
  • #61
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    По това което чета явно си някакъв *** селянин Голфар ако въобще имаш кола даже книжка
  • #60
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    алфа има под 50 продаденни нови автомобила в бг за 2009 година това е 0.0000001 % пазарен дял, и глупавите алфисти искат да кажат че цяла българия не разбира от коли щом не си купуват италиански *** а предпочитат немските, японските марки дори и дачия има повече продажби
  • #59
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    алфа е кола не за фенове а за балъци които се самозаблуждават че колата е хубава без да могат да изкажат доводи само едно знаят- колата е за ценители и толкова а не гледат че даже италианците не искат да си купуват техните ***
  • #58
    0 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Когато алфите трупаха популярност на запад, ние имахме само Волги, Варшави, Москвичи, а по-късно и "идеалният автомобил" - Жигули, който си е FIAT 124 с по-голям клиренс. Ето затова Алфа е уважавана на запад, а тук преценките ни са базирани на разни статистики. Средната възраст на българският автомобил е над 15 години, което насочва хората не към красотата, а към това, да случи на какъв да е автомобил от автовоза. Жалка картинка сме.