IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Skoda добавя нов двигател на Octavia

Обновената Octavia получава нов двигател и нова трансмисия за модел 2010 г.

Skoda добавя нов двигател на Octavia
Двете версии, liftback и комби вече ще се предлагат с компактния бензинов турбодвигател TSI с обем 1.2 литра и система за директно впръскване на горивото.

Наред с това, версията с дизелов двигател 1.6 TDI CR 105 к.с. може да бъде комбинирана с трансмисията на VW Group DSG с два съединителя. Бензиновият 1.2 TSI предлага 105 к.с. и се комбинира или с механична скоростна кутия с 6 степени или с DSG със седем степени и два съединителя.

С компактния двигател моделът на Skoda ускорява от място до 100 км/час за 10.8 секунди (комби версията за 10.9 секунди). Според производителите средния разход на гориво за версията с този двигател е 5.7 литра на 100 км. Цената на Octavia 1.2 TSI започва от около 14 000 евро.
0 от 500
  • #27
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    600000 били супер смешно, ама ти си по- голям, щото сигурно и 1 немоеш да си купиш.
  • #26
    15 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    правилно си схванал логиката на продажбите на VW,местния им пазар.Затъне ли Германия,умира и VW,нали в края на 2008 им се запалиха гащите.Добре,че държавата им ги спаси,с народните пари.Иначе приказте,че им били хубави и качествени колите,.. мижей да те лажем е!
  • #25
    14 rate up comment 0 rate down comment
    707 ( преди 15 години )
    Slavo иска да каже,че докато Шкода си беше чешка,бяха много по-добре.Сега стават само за подигравка,чешката дачия
  • #24
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Правилно СЛАВО! Точно, че е чешко! Ако не знаеш, чехите са МНОГО ДОБРИ МАШИНОСТРОИТЕЛИ! АМА МНОГО! Когато започнем да правим като тях и да правим еквивалент на Шкода, тогава ще ти позволя да пишеш глупости, бавноразвиващ се ***!!! Като не знаеш, НЕ ПИШИ!
  • #23
    15 rate up comment 0 rate down comment
    Stefanica ( преди 15 години )
    Обърса ли си пяната от устата?Ха сега да ти кажа,че продажбите на Шкода са около 600 000 бр.,което е супер смешно.Няма по-нещастна фирмичка от тях!А Ауди са били с чешки трансмисии точно никога.Лъжи някъде другаде
  • #22
    14 rate up comment 0 rate down comment
    petko ( преди 15 години )
    suglasen sum sus stefan . a na BGRS 6te kaja 4e budehteto na avtomobilostroeneto e da pravqt 4uplivi koli koito da se zamenqt sled garanciqta s novi . a ne da pravqt koli kato MB 190 D s veriga ,deto ne se 4upi i dvigatelq minava bez problem milion KM :) . ps: do FABIA -smotlio tuka se govori za octavia a ne za vuzmojno nai evtinata fabiq sus dvigatel ot predi 5-6 godini
  • #21
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Fabia ( преди 15 години )
    Един си купи Фабия 1,2 и му гори 8/100. Дано не послъгват за разхода.
  • #20
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Stefan ( преди 15 години )
    Abe vie da ne ste negramotni.prez 2009-ta Skoda prodade pove4e koli ot 2008-ma.imat 6 zavoda 2 ot koito v aziq i 4 v evropa.tova 4e dvigatelite idvat ot germaniq ne pravi markata nemska.kakvo 6te kajete kato predi 2-3 godini Audi i VW bqha s 4e6ki transmisii za nai malkite si modeli.Skoda prodava zna4itelno pove4e koli ot VW.Skoda pe4elqt zlaten volan za vseki nov avtomobil.Skoda Ocatvia ot 2005-ta spe4eli nad 10 nagradi na razli4ni spisaniq.skoda otnovo nabira enerciq.
  • #19
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Не го бях чел това. Благодаря за линка. Все пак се съмнявам целият мотор да е разработен в Чехия, но може и така да е.
  • #18
    14 rate up comment 0 rate down comment
    sab ( преди 15 години )
    Ясно е, че VW продават най-много, защото Германия е най-големия пазар в Европа. Хората там разсъждават прагматично и в крайна сметка си купуват германска кола. Смятам, че това е основния мотив при избора на автомобили на 70-80% от хората там. Така разсъждават и французите за техните стоки, и италианците... друг е въпроса къде всъщност се произвежда дадената стока с "немска", "френска" или "италианска" марка - в масовия случай - на Изток :)