
Старият V6 с обем 2.7 литра и мощност 185 к.с. е заместен от новото поколение на DOHC Theta II с работен обем 2.4 литра и четири цилиндъра. Той предлага мощност от 175 к.с. и максимален въртящ момент от 229 Nm. Въпреки че е с по-малка мощност, според информацията на Hyundai четирицилиндровият двигател ускорява модернизирания Santa Fe по-бързо от място до 100 км/час в сравнение с досегашния модел. В съобщението за пресата обаче не се дават конкретни цифри.

Разходът на гориво с новия двигател е по-нисък с около 2 литра на 100 км в сравнение с разхода на досегашния V6. Модел 2010 на Santa Fe има и някои външни промени – нова предна броня, нови фарове за мъгла, нови джанти и нова радиаторна решетка. Появила се е нова навигационна система с touch screen.



0