
Новият двигател с шест цилиндъра предлага същото равнище на динамика като досегашния би-турбо. От BMW обаче обясняват, че благодарение на новата единична турбина с две спирали и новата технология VALVETRONIC, новият двигател ще реагира по-добре на педала за газ и ще бъде по-икономичен.

В допълнение на това, пиковият въртящ момент се достига с около 100 об/мин по-рано в сравнение с предишния двигател. При BMW 135i Coupe и Кабриолет двигателят N55 ще може по желание да се комбинира с трансмисията Double-Clutch Transmission (DCT) със седем степени и два съединителя. Скоростите се сменят с лостчета на волана, в дясно за повишаване на степента и в ляво за понижаване на предавката.

При новата моделна година за BMW 135 i ще бъде заменена и аудиосистемата HiFi System Professional с Harman Kardon Surround Sound System.


0