Старата генерация на Клио, която продължава да се продава от Рено, въпреки, че Клио III стана автомобил на годината, получи ретуш на дизайна, а в програмата отново е включен дизелов мотор.
Clio Campus, както се нарича моделът на Клио II, премина през малък фейслифт, който се е получил доста добре. Що се отнася до дизеловият мотор, става дума за добре познатия 1.5 литров агрегат в най-малката си версия със 68 к.с. и 160 Nm максимален въртящ момент при 1500 об/мин. Ускорението до 100 км/час с тези настройки на агрегата става за 14.4 секунди, а максималната скорост на 163 км/ч.Дори срещу доплащане не се предлага филтър за улавяне на твърдите частици - тази технология остава запазена територия на Клио III. Така или иначе средният разход на Clio Campus с дизеловия мотор е 4.3 л/100 км, което си е особено радващо не само за околоната среда, но и за портмонето. Другите два модела с бензинови двигатели (60 и 75 к.с.) също остават на пазара.
Към фотосесиятаС връщането на дизела Рено предлага и преработен дизайн. Така Campus е получил обновена предница, модифицирани задни светлини и редица други малки промени. Срещу доплащане от около 115 евро (в Германия) се получават и електрически настройвани и подгрявани външни огледала със сензор за температурата навън.