General Motors реши да прекрати спонсорството на хитовия сериал на CBS "Survivor". Най - големият в света производител на автомобили обяви, че решението  за оттегляне от спонсорство няма нищо общо с решението на продуцентите на риалити шоуто да разделят участниците си в следващия сезон, според тяхната раса и етническа принадлежност.
Говорител на компанията разясни, че решенията за медийните изяви се взимат месеци предварително, т.е. много преди шоуто да обяви промените в правилата си. „Това е просто съвпадение, не е причина и следствие", казва говорителят Рънди Карни. Група официални лица от Ню Йорк вече разкритикуваха новия формат, твърдейки че така се промотира противопоставяне на различията, дори предложиха на CBS да преразгледа плановете си. Според тях, решението е продиктувано от „отчаяно гонене на рейтинг".
Създателят на шоуто Марк Бърнет заяви в четвъртък, че повечето от тези, които критикуват , не са гледали Сървайвър и нямат представа, как функционира шоуто. Тринайстото издание на американския "Survivor," което стартира на 14 септември, разделя конкурентите на 4 отбора - черни, азиатци, латиноамериканци и бели. Както обикновено те ще се състезават за $1 милион на остров в южния Тихи Океан. GM, който спонсорира шоуто от неговата премиера през май 2000 годината, сега реши да пренасочи медийните си долари от прайм-тайм изяви към спортни програми на живо и други предаванията. Компанията е решила да рекламира автомобили и пикапи, интегрирайки ги в различни шоута, което в случая на Сървайвър е много трудно. GM, който спонсорира шоуто от неговата премиера през май 2000 годината, сега реши да пренасочи медийните си долари от прайм-тайм изяви към спортни програми на живо и други предаванията. Компанията е решила да рекламира автомобили и пикапи, интегрирайки ги в различни шоута, което в случая на Сървайвър е много трудно. Въпреки, че трейлърът на тазгодишното шоу включва кадри с Pontiac Aztek, възможностите са твърде ограничени. "Няма много възможности пикап в шоу, в което хората прекарват цялото си време на един остров", допълва Карни. GM, който спонсорира шоуто от неговата премиера през май 2000 годината, сега реши да пренасочи медийните си долари от прайм-тайм изяви към спортни програми на живо и други предаванията. Компанията е решила да рекламира автомобили и пикапи, интегрирайки ги в различни шоута, което в случая на Сървайвър е много трудно. Въпреки, че трейлърът на тазгодишното шоу включва кадри с Pontiac Aztek, възможностите са твърде ограничени. "Няма много възможности пикап в шоу, в което хората прекарват цялото си време на един остров", допълва Карни.