IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Hyundai продаде над 2 милиона от SUV модела Santa Fe

Корейската фирма Hyundai пуска на пазара първият Santa Fe през 2000 година по време на автомобилния салон в Детройт.

Hyundai продаде над 2 милиона от SUV модела Santa Fe
Този модел е един от първите по-достъпни ценово SUV модели със задвижване 4х4 и просторен интериор. Предлага се и по-достъпна версия при която се задвижват само предните колела. Първото поколение се продава с двигатели имащи 4 и 6 цилиндъра. 



За последните 9 години Santa Fe се превърна в един от основните модели които допринасят за успеха на корейската фирма в САЩ. Популярността на Santa Fe расте непрекъснато след появата на модела през 2000 г. Още през 2002 се достига производство от над 200 000 автомобили годишно, а върхът за модела е достигнат през 2004 година, когато са произведени 262 000 броя от Santa Fe.



Второто поколение на Santa Fe се представя през 2006 година, също по време на автомобилния салон в Детройт. Още през 2007 Hyundai постигна нов рекорд за годишно производство на този модел – 283 000 броя. Така за да се надхвърли производство от над 2 милиона автомобили бяха достатъчни малко над девет години, което е относително малко време за живота на един модел. 



Сега в близко време се очаква модернизираната версия на Santa Fe. Фейслифтът е доста дълбок, като промените във външния вид включват нова предна броня, нови фарове за мъгла, нова радиаторна решетка, нова задна броня и др. 



Новост ще бъдат и двата двигателя с които вече ще се продава този SUV, бензинов с обем 2.4 с мощност от 128 kW и още по-мощен турбодизел от семейство R с обем 2.2 литра, мощност 145 kW и максимален въртящ момент 430 Nm достъпни между 1800 и 2500 об/мин. 



Двата двигателя ще се комбинират с нова автоматична трансмисия с шест скорости, която има 62 части по-малко и е с 12 кг. по-лека от досегашната, която е с пет степени.
0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    steve ( преди 16 години )
    От нова година няма да има акциз над 163 кона обаче се предвижда да има еко таксаЧе то е едно и също само че под различно имеДали ще плащат акциз или висока еко такса за по-мощна карица е се в ***
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    LEXUS ( преди 16 години )
    Santa Fe e egati jeleznia SUV.Mnogo e gotin!
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    OPC ( преди 16 години )
    а бе не знам,който е карал сегашното Санта Фе ще ви каже,че и със 155 hp си дърпа като стой та гледай
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    sled 2 mesetsa niama aktsiz za konete glupako
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    не знам какъв е акциза,но това ще дойде с 2.2 нафта 204 коня.Не знам дали за Европа ще сложат по-малкия,от ix35 2.0 нафта 184 коня,но и той е над 160 к.с.Хубави са моторите,но кой ще им плаща акцизите?
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    чепа ( преди 16 години )
    да де ама над 160 коня е акцизен моторзатова софтуерно го даунсаизат на 160 коняи след това си идва на истинската мощ :)
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Ами не му трябва чип.Този 2.2 е новия дизел,изцяло алуминиевия,той е 204 коня.Нали за него и 2.0 пипсаха лятото,че за момента са най-тихи за кубатурата си.Винаги ще излизат нови неща и някой ще е направил нещо по-по-, нормално.
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    чепа ( преди 16 години )
    е поне се сетихте и добавихте снимки на настоящия модел :)пак казвам прекрасен автомобилс един чип на дизелака и става чудесни 200 коня многто приятни за каране
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    пламен ( преди 16 години )
    издишате, аутомедия, издишате!
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Това да не е немска кола за да актуализират снимките. На немските коли Аутомедия започва да побликува "шпионски" снимки още 2г. преди да пуснат модела . Изобщо този *** който редактира сигурно е на премии от Аутобилд. Пълна дискриминация на всеки различен от немския автопроизводител. Това навява на мисълта на психо-портрета на редактора , каращ немска кола бивш голфаджия. Между впрочем то няма бивш голфаджия , това е диагноза.