IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Субару Джъсти/Subaru Justy/Suzuki Swift

+ много добро поведение на пътя, ниска цена- висок разход, дефицити в сигурността, нисък комфорт, дълъг спирачен път, шумен мотор

Субару Джъсти/Subaru Justy/Suzuki Swift
 История на модела11/84 Представяне на модела в Европа. Малък автомобил с три или с пет врати със задвижване на четирите колела с възможност за включване и изключване и 1.0 литров трицилиндров мотор.1/89 Смяна на модела5/89 Безстепенна CVT скоростна кутия9/95 Представяне на нов модел на базата на Сузуки Суифт. 1.3 литров четирицилиндров мотор с 68 к.с. и перманетно предаване на четирите колела1/01 Нов 1.3 литров мотор с 86 к.с.11/03 Смяна на модела и представяне на новия G3X Джъсти (микрован на базата на Сузуки Игнис)По-старите модели на Субару не подкрепят особено съвременния имидж на марката. Пазарната ниша на Джъсти е толкова малка, че за негово щастие място за втори няма. Опа! Кой залепи логото на Субару върху Сузуки Суифт? Не, не са объркани етикетите. Когато през 95 г. Сузуки представи Суифт с перманентно задвижване на четирите колела, моделът продължи да се произвежда в завода в Унгария, както до преди това и просто замени остарелия праисторически Джъсти от 80-те. В крайна сметка няма други сравними автомобили с перманентно 4*4. Основната разлика с предшественика по отношение на мотора е наличието на четвърти цилиндър и по тази причина - на по-висока култивираност. Въпреки това високите обороти не са любими на коляновия вал на агрегата на Сузуки, което е жалко, тъй като трябва да бъдат използвани често, за да може тежката механика на 4*4 да бъде използвана пълноценно. При това е почти все едно дали говорим за моторът с 68 или този, монтиран от 2001 г., с 86 коня. И двата са сравнително слаби. Това дава отражение и върху 45 литровия резервоар - 8.6 л/100 км (по книжка смесен цикъл) е висок разход за този клас.
В интерес на истината дори само с предно предаване този автомобил никога не е имал проблеми със следването на зададената траектория. Като се абстрахираме от непрецизния волан, Джъсти се държи отлично на пътя, следва чисто правата отсечка, а в завои има поведение на автомобил с предно предаване, т.е. изнася се чрез предните колела.Каросерията е доста ниска и това затруднява качването и слизането, но вътре дори четирима възрастни се чувстват прилично добре. Свободата на движение в купето е постигната за сметка на багажника - 160 литра обем е горе-долу малко повече от обема на жабката. Сигурността е най-тъжната тема при Джъсти. Когато автомобилът беше представен на пазара през 95 г. имаше опция за еърбег, но за съжаление възможност за ABS не беше предвидена. Модел с ABS може да се намери чак след 97 година - Джъсти 1.3 GX ABS. Странични еърбегове така и не се появиха до смяната на модела през 2003 г.В масовия случай Джъсти се кара в градски и шосейни условия. Разходите по поддръжката са прилични, въпреки жаждата на мотора. Предимствата на този автомобил се свеждат до по-доброто следване на зададената траектория, поради наличието на 4*4. Иначе е нормален малък автомобил на средно ниво в този клас.Най-често срещани повредиМотор: до 95 г. течове и загуби на маслоЗадвижване: до 95 г. често дефектира CVT скоростната кутия, чийто ремонт в наши дни надхвърля многократно цената на колатаКаросерия: до 95 г. ръжда в по-големи количества от средното по кантовете, вратите, капаците и рамата    
0 от 500