IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Субару Легаси/Subaru Legacy

+ високо качество на изработката, отлично следване на зададената траектория, голям багажник, балансирани настройки на шасито- ограничено пространство, висок разход, лоша ергономичност на коланите отзад

Субару Легаси/Subaru Legacy
 История на модела 10/89 Представяне на модела във версии хечбек и комби. Четирицилиндрови боксер-мотори: 1.8 литров с 103 к.с. и 2.2 литров с 136 к.с.9/91 2.0 литров с 115 к.с. и 2.0 литров 16v турбо с 200 к.с.5/94 Смяна на модела. 2.2 литровия мотор вече с 128 к.с.3/95 ABS и еърбег замястото до шофьора серийно за всички модели. 10/96 Нов комби вариант Outback. Версия автоматик с 2.5 литров мотор с 150 к.с., 2.2 литровия мотор вече с 131 к.с.12/98 Смяна на модела при комби. Мотори: 2.0 с 125 к.с., 2.5 с 156 к.с.3/99 Смяна на модела при лимузината. (мотори като при комби)10/01 Фейслифт. Променени шаси и спирачна система9/03 Смяна на моделаДобра изработка, солидна техника, висока степен на полезност - това са основните характеристики на Легаси. Феновете се радват на два от техническите детайли на автомобила: боксер-мотора и перманентното задвижване на четирите колела. Именно тези два детайла се срещат рядко в комбинация. Моторите са първокласни, въртят гладко, подобно на турбина. След големия фейслифт от 94 година базовият мотор е 2.0 литров с 115 к.с. Трябва да се има предвид, че перманетното 4*4 с по-голямото си тегло, със загубите, произтичащи от по-голямото триене в различните движещи части, изисква повече мощност само по себе си. По тази причина 2.2 литровия мотор с 128 к.с. изглежда по-добрият избор, още повече че по-големият му въртящ момент се усеща чувствително. Който обаче иска да използва възможността да тегли максимално разрешените 1.8 тона ще трябва да мисли за представения през 96 г. 2.5 литров мотор с 150 к.с. Най-малкото поради серийния четиристепенен автоматик в тази версия, който се износва много по-бавно от нормалния съединител. За да можете да потегляте с лекота и при ръчна скоростна кутия на голям наклон в Субару е предвидена системата Hillholder, която активира спирачката и възпрепятства връщане назад, докато не зацепи съединителя. Други трикове в японеца няма, всичко останало е солидно далекоизточно автомобилостроене. Качеството е рутинирано, а използваните материали можеха да изглеждат и по-стойностни. Пространството в Легаси не е пестено и доказва на други производители на 4*4, че багажникът може да е пълноценен, дори когато и задната ос е движеща. Важна дата: 3/95. Оттогава насам всички модели разполагат с ABS и чифт еърбегове. Субару не дава никакви впечатления за несигурност, напротив: следва правата линия стоически, както се полага на автомобил 4*4, в завои също следва отлично траекторията. Окачването поглъща много спокойно неравностите по шосето, а добрата ергономия на седалките допълнително помага за редуциране на неприятните вибрации до минимум - още един пункт, по който Субару се различава чувствително от други японски автомобили.Най-често срещани повредиМотор: проблеми с ангренажния ремък, а след 94 г. и прегорели гарнитури на главатаЗадвижване, шаси: шумове от автоматичната скоростна кутия, много рядко дефектни съединители, течове на масло от сервото на волана, Електрика и Електроника: дефектни акумулатори, рядко проблеми със стартера (93-94 г.)
 
0 от 500
  • #5
    4 rate up comment 14 rate down comment
    hondamaniac ( преди 15 години )
    абе....овчар! субару с газ....ти да не си луд бре ***! я се качвай на голфа,слагай му музика и джанти и се прибирай от дупката от където изпълзя!
  • #4
    2 rate up comment 14 rate down comment
    MoTkO ( преди 16 години )
    do nomer 2 abe *** kak 6e slaga6 gazova yredba na subaru???po-dobre si kypi nekoi golf ili audi ili ne6to podobno vtora upotreba i go napravi podvijna bomba subaro i gaz ot koe selo si ti brenekoga da si vijdal sportna kola da xar4i malko a??
  • #3
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Купувач ( преди 16 години )
    Някой да каже нещо за модела "OUTBACK"
  • #2
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Аз много харесвам субару, но единствената причина поради която се колебая дали да си купя е, че разходът на гориво е голям, а за подръжката нищо не ми е известно(примерно подмяната на съединител, което често се налага при Субару). Някой може ли да ми каже дали е възможно да се монтира газов инжекцион или метанова уредба, и как това се отразява на двигателя?
  • #1
    38 rate up comment 0 rate down comment
    300hp ( преди 16 години )
    Това е автомобил с главно "А".Японска надеждност,практицизъм и перфекционизъм!Никога не бих си взел европейска кола при наличието на Субару!