IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Chevrolet Volt се изкачи на 4302 м

По време на изпитанията предшестващи пускането в серийно производство на хибрида Chevrolet Volt, автомобилът се е изкачил до хотел, разположен на височина 4302 метра.

Chevrolet Volt се изкачи на 4302 м
Това е хотел Summit House, построен в планината Pikes Peak, в щата Колорадо. Според един от инженерите извършили теста на хибрида на Chevrolet, Джон Бланчард, колата е надхвърлила очакванията, като е преодоляла изключително тежкия маршрут, дълъг 30 км до върха. 



Заради високото натоварване на автомобила при изкачването, той е работил в режим на зареждане на батериите от бензиновия двигател. При спускането е била изпитана системата за регенерация на енергията използвана от спирачната система. Според Бланчард тази система е позволила спирачките на Volt да загряват значително по-малко от тези на стандартните автомобили поставени в подобна ситуация. 

Хибридната система на Chevrolet Volt комбинира електродвигател имащ мощност 150 к.с. с бензинов двигател с мощност 100 к.с. последният се използва само за зареждане на акумулаторите на Volt. По време на престой автомобилът може да се зарежда от стандартната електрическа мрежа. С едно зареждане и без да се използва бензиновия двигател автомобилът може да измине малко над 60 км.
0 от 500
  • #5
    3 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 16 години )
    Всъщност, все тая, дали ще спираш с двигателя или спирачките. Отделената енергия като топлина ще е еднаква и ще бъде неизползваема в последствие. Ако ти се сменят накладки и дискове по начесто, спирай със спирачките. Ако не искаш двигателя ти да се износи преди да е навъртял 150-200 000 км, спирай с двигателя. Ако искаш сигурност, спирай и с двете, но наблягай на мотора. За нормалния западняк 150 000 км за една кола са много, така, че нека спести от накладки.
  • #4
    3 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 16 години )
    Ами точно там е идеята - нищо да не загрява и отдава в атмосферата, а да се запазва като енергия, която впоследствие да се използва. Разбира се, загубите са неминуеми, но са доста по-малки отколкото при конвенционалното задвижване.
  • #3
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Спирачката ( преди 16 години )
    Ако спускаш на първа, спирачките няма да ти загреят, ама не питай за двигателя :D :D :D А да не говорим как ще те сърбят задните части от псувните на каращите зад теб (rofl)
  • #2
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Stefan ( преди 16 години )
    Ooo боже... спирачките били загрели по-малко отколкото на нормалните автомобили!?! Еми аз ако се спускам на 2ра или на 1ва скорост ще ми загряват ли спирачките ?
  • #1
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Аз със моята *** качвам Беклемето и не пиша статий за това.