
Сега вече се вижда ясно, че серийният модел запазва системата „FlexDoors” на показаната през 2008 в Женева концепция. Двете задни врати на автомобила с пет места ще могат да се отварят напълно на 90 градуса спрямо тялото на автомобила. За разлика от повечето автомобили с такъв тип врати, новата Meriva запазва и колонката „B”.

Пътниците ще могат да отварят задната врата дори когато предната е затворена, но само при спрял автомобил. Ако се вгледаме по-внимателно в шпионските снимки на Meriva модел 2010, ще видим, че тя ще има три индивидуални седалки на задния ред. Те ще могат по отделно да се сгъват или изваждат от автомобила, както и да се местят напред и назад.

Личи, че бъдещата Meriva е приела доста стилови особености от новите Astra и Insignia. Колата ще се сглобява на малко по голяма и удължена база в сравнение със сегашния модел.
Новата Meriva ще предлага същия набор от двигатели както новата Astra. Бензиновите ще бъдат атмосферни двигатели с обем 1.4 и 1.6 литра и мощност 100 и 115 к.с., както и турбоагрегатът с обем 1.4 литра и мощност 140 к.с. Ще има разбира се и спортна версия (OPC), която ще бъде с турбодвигател с обем 1.6 литра и мощност над 180 к.с. Дизеловите двигатели ще включват агрегати с обем 1.3, 1.7 и 2.0 литра CDTI.
Най-вероятно премиерата на новата генерация на Meriva ще бъде на автомобилния салон в Женева идната пролет.


0