IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Икономичният Vision S 500 на Mercedes-Benz

Още един щадящ околната среда автомобил, бе представен във Франкфурт.

Икономичният Vision S 500 на Mercedes-Benz

Както знаете Vision S 500 използва система, много близка до тази на хибридната версия на S 400. Vision S 500 обаче притежава plug-in система за зареждане и разчита на електромотор с по-голяма мощност.

В основата на хибридната система на Mercedes-Benz Vision S 500 plug-in hybrid стои 3.5-литров V6 двигател с вътрешно горене, електромотор, доставящ 60 к.с. и 250 Нм въртящ момент, както и литиево-йонна батерия, позиционирана в задната част на колата.

Батерията се зарежда напълно за четири и половина часа в стандартен контакт, но от компанията са предвидили и така нареченото бързо зареждане, което отнема по-малко от  60 минути.

Компонентите на електрическата система тежат точно 215 кг., а самата батерия 130 кг. Интегрирана е и система, която генерира енергия от спирачките на автомобила, както и старт-стоп система.

При движение на електроенергия, S 500 plug-in hybrid може да измине само около 30 км. Все пак, когато хибридната система заработи в синхрон, екологичната кола демонстрира ускорение до 100 км/ч. за 5.5 сек. 

Средното потребление на гориво, когато хибридната ситема работи е само 3.2 литра на 100 км., а вредните емисии се равняват на 74 грама на километър.

От компанията уточниха, че тази модификация е само концепт и че им предстои още много работа, преди серийната версия на този модел да стане реалност. Все пак от Mercedes-Benz обещават още по-добри динамични показатели, по-голям пробег и оптимизирана хибридна система в бъдещите модели на компанията.
0 от 500
  • #14
    0 rate up comment 1 rate down comment
    MaXx^GaBbEr ( преди 16 години )
    E si4ki fenove na Lexus neka ne zabravqme koi gi napravi zna4ima marka :)
  • #13
    0 rate up comment 1 rate down comment
    TURВО ( преди 16 години )
    МОЛЯ ВИ ДА НЕ МИ СЕ СМЕЕТЕ И ДА НЕ МИ СЕ ПОДИГРАВАТЕ! АЗ СЪМ МНОГО БОЛЕН,СТРАДАМ ОТ ТЕЖКА ФОРМА НА ШИЗОФРЕННО МУЛТИПЛИЦИРАНЕ НА ЛИЧНОСТТА,КРАСТА,КОКЛЮШ,ЗАУШКИ И ***.ЗДРАВНАТА КАСА СМЕНИ ЛЕКАРСТВАТА МИ С ПО-ЕВТИНИ И СЕГА ПРИСТЪПИТЕ СА ПО-ЧЕСТИ И ПО-СИЛНИ!
  • #12
    0 rate up comment 1 rate down comment
    reventon ( преди 16 години )
    toi ne stiga,4e e tolkova grozen interiora na standartnata s-klasa ami verno i sega s tezi 6ikozni kop4eta,ne6tata ve4e stavat tragi4ni
  • #11
    1 rate up comment 1 rate down comment
    reventon ( преди 16 години )
    mercedes,neka si obe6tavat..prez tova vreme lexus realizirat :D:D
  • #10
    0 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 16 години )
    А иначе бутоните при скоростите на тая S class Hybrid взели ли са ги от заводите на Лада само искам да попитам....ахахахаа
  • #9
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Логично постната S class да е малко по-ИКОНОМИЧНА С ЖАЛКИТЕ 290 КОНЯ,но е и по-бавна по всички показатели,на всичкото отгоре ЛЕКСУС е по-икономичен на градско!!!!Айде бегай с тия смешни Мерцедеси хибриди,те са жалки пред Лексус хибрида,който е по-мощен,по-гладко работещ,с повече екстри,по-голям и по-икономичен в града,въпреки че е 450 коня!!Къде сравняваш кон с кокошка,ааахаха. Тия от Мерцедес да си платят лиценза на японците от Лексус и да спрат да се излагат със смешните си хибриди с 20коня
  • #8
    0 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 16 години )
    Нали се сещаш,че в последния сравнителен тест Мерцедес според германците спечели,защото бил ПО-ЕВТИН,ПО-ПРАКТИЧЕН-с по-голям багажник. Е,ътова ли е важно в този клас-цената???? Лексуса е по-тих,по-мощен,по-гладко работи,с повече ексти,по-луксозен. Извинявай,но Лексус е 450 коня,а Мерцедесчето с малкото електромоторче с 20 коня е 290 кончета. Лексуса е по-бърз,по-еластичен,по-луксозен--във всичко е по-добър каквото се търси в този клас,аа и е по-безшумен.
  • #7
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Нали се сещаш, че в последния официален тест, Mercedes-Benz S 400 Hybrid, буквално отвя Lexus LS 600h !!! Спира по-добре, по-тих е, с доста повече багажно пространство, по-икономичен е с цели 2 литра на 100 км, с доста по-добра ергономия - липсват милионите копчета по арматурното табло, най-добрите кресла в автомобилния свят, по-опростена система - доста по-евтина и лесна поддръжка и т.н. А това чудо, базирано на S 500, ще е още по-добро !!!
  • #6
    0 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 16 години )
    Малее,батерията тежи 130 килоограма,личи си ,че германци са я правили, батерията на Тойота приус тежи 30 килограма,а електромотора е по-мощен. Къв е тоя електромотор с 60 коня аааахахахаха за 2 тона Мерцедес,тия тотално се гаврят с феновете си. Да вземат да си платят лиценза на японците от Лексус и да правят истински хибриди,а не тия смешки,тия германци са много назад както винаги.
  • #5
    0 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 16 години )
    Aahaha kopchetata rulirat.Vzeli sa gi direktno ot zavoda na Lada.