IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Opel ще представи и Astra Sport Coupe

След като Opel представи новата Astra с пет врати, сега вниманието се пренася върху другите версии на този автомобил.

Opel ще представи и Astra Sport Coupe
За бъдещия кабриолет и за комби версията с появиха спекулации и компютърни образи, както и шпионски снимки. Сега е ред на версията с три врати, наречена Sport Coupe. Вече се говори, че тя ще се завърне, но този път с много по-агресивен дизайн в сравнение с хечбека с пет врати.

Главният дизайнер на Astra, Малкълм Уард наскоро каза, че Sport Coupe ще има много по-авангарден вид и ще бъде по-нисък от досегашния модел. Тази версия н Astra ще се появи на пазара през 2011.
Тя ще има и „гореща” OPC (VXR) версия. Дизайнерите на Opel са изпитвали този модел над 600 часа в аеродинамичен тунел, което е направило новия спортен хечбек с три врати много по-аеродинамичен от версията с пет врати.
Напоследък Opel залага много на по-високата ефективност на своите модели. Предната броня при Astra с три врати е монтирана под различен, специален ъгъл, който помага за обтекаемостта на автомобила. В задната част на колата има зони които намаляват обема на въздуха който се събира там при движение на колата.
Новата Astra е от изключителна важност за Opel, а този модел има и доста съперници, защото сегмента в който е Astra е най-населен на европейските пазари.
0 от 500
  • #33
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Henry ( преди 16 години )
    Явно съм те надценил. Кой ти говори за размери на двигатели? Става дума за размери на вътрешно пространство, база следи и т.н. Все неща, които са важни и за комфорта и за стабилността. Ако имаше елементарни познания щеше да ме разбереш от половин дума.
  • #32
    1 rate up comment 0 rate down comment
    .................... ( преди 16 години )
    mn qko OPEL-4e mislq 4e nqma da ima osobena konkurenciq v klasa si
  • #31
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Който и да диктува в класа е имал и силни и слаби моменти. Тази Астра ще е култова като Калибра,колкото и да не им харесва на критиците на Опел. Толкова хармоничен спортен дизайн отдавна не е имало в този клас. А за техническата плънка не мисля,че трябва да се тревожим-Опел имат предостатъчно традиции и потенциал.
  • #30
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Vision ( преди 16 години )
    Henry,"келявата" астра се предлага в целия свят под марките воксхол,сатурн, холден, меркури и шевролет на всеки континент на който има асфалт, на колко континента са чували за фокус, м?и другото като го кажеш фокус и се усеща че ти текат лигите - ми той по шваке има по голям темп на обезценяване, като си по домашните намери и провери, а "келявата" астра Г е най-дълго произвеждания европейски модел за последните 50 години от 98ма до 2009та, спряха я преди два-три месеца.. фокуса колко доживя- 4?
  • #29
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Д Добрев ( преди 16 години )
    От кога размерите на двигателите са решаващи за господството на пазара!Ей момче, *** се прегледай преди да ръсиш простотии!Изобщо не си въобразявай, че си ми учителка, че да ми даваш домашно.*** кухата лейка
  • #28
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Henry ( преди 16 години )
    Ще пропусна ниската ти култура, всяка обида се отнася обратно за теб!Сега за домашно да провериш размерите, технологиите в двигателите, конструкцията на задното окачване и новостите в дизайна на Фокус 1 и съответния Голф! После ела пак да пишеш глупости!
  • #27
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Д Добрев ( преди 16 години )
    Какъв Фокус-мокус бе, г-н ***?Много добре знаеш, че в тоя клас WV диктуват.
  • #26
    0 rate up comment 1 rate down comment
    true ( преди 16 години )
    кава гордост може да е Insignia...?!?!Нали се провали на лосовия тест и щяха да и "доработват" окачването.Смях....
  • #25
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Henry ( преди 16 години )
    Нямам Фокус, въобще не карам Форд. Но познавам добре историята, моделите и пазара. Да пренебрегваш Фокус в края на 90-те и да го сравняваш с някаква келява Астра е висша форма на глупост! От тогава до сега Форд е в челото на С сегмента. Опел може да се похвалят с Инсиня, в нейния клас са в челото, както бяха и с първата Вектра, но в С сегмента имат успехи само с последния Кадет в средата на 80-те, когато залязва хегемонията на Форд с Ескорт.
  • #24
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    И цска форевър нали, ***, бмв пожелавам ти парите да си купиш ново такова - да кола е! ама не и тия дето ги търкаляте и се кантарят с 305 на сточна гара!