
Покривът напомня от една страна за класическата състезателна кола, от друга за най-новата супер кола Carrera GT. Отпред виждаме нов преден спойлер, който подпомага добрата аеродинамика и е в синхрон със задното крило. Фаровете са bi-xenon и формата им напомня за славните състезателни автомобили на Porsche, като 911 Turbo RSR от 1974.

Двигателят на Sport Classic е с шест цилиндъра и обем 3.8 литра, като има мощност повишена до 402 к.с. Това е станало благодарение на новите отвори за въздух и преработена програма на електронния модул за управление на двигателя (ECU). Променени са и цилиндровите глави. Всмукателната система е обновена с променливо време за отваряне на клапаните. Това подсигурява оптималното наличие на въздух в горивната смес съобразно натоварването на двигателя.

Максималният въртящ момент е 420 Nm, наличен между 4200 и 5600 об/мин. Porsche Sport Classic ускорява от място до 100 км/час за 4.6 секунди и има максимална скорост от 300 км/час. Изпускателната система е разработена от Porsche специално за този модел. Като цяло Sport Classic е създаден на базата на Carrera S, но има с 44 мм по-широко тяло.

Sport Chrono Package Plus е в стандартното оборудване на модела, като 911 Sport Classic се предлага само с механична трансмисия. Окачването е променено също, като е доближило автомобила до пътя с 20 мм. При този модел стандартни са керамичните спирачни дискове с размер 350 мм, като са по-леки с 50% от стандартните стоманени спирачни дискове.
Porsche Sport Classic ще има официална премиера след две седмици във Франкфурт, а продажбата на този автомобил ще започне в Европа от началото на идната година.


0