IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Renault Fluence – седан за източна Европа

Renault пуска нова версия на Megane. Това ще бъде седан, който ще се казва Fluence.

Renault Fluence – седан за източна Европа
Производството на модела ще бъде стартирано към края на годината в Турция. Според маркетинговата стратегия на френската фирма, този модел ще бъде предназначен главно за пазарите в Русия, източна Европа и Турция. 



Размерите на Renault Fluence са доста по-големи от тези на досегашния Megane седан. Разстоянието между осите на автомобила е2702 мм, което приближава този модел плътно до средния клас („D"). За сравнение разстоянието между осите например при Mazda6 е 2725 мм, а при Toyota Avensis 2700 мм. 



Дължината на Renault Fluence е 4620 мм (Avensis е по-дълъг само с 90 мм), а широчината и височината са съответно 1809 и 1479 мм. Дизайнът на Fluence е по-различен от този на Megane, при това не само в задната част. За разлика от външния вид, интериора е запазен почти без промяна в сравнение с този на Megane. 



Fluence ще бъде предлаган на пазара със същите двигатели които се монтират на Megane – бензинови с обем 1.6 и 2.0 литра и мощност, съответно 110 и 140 к.с. и два дизелови с обем 1.5 литра и мощност 90 и 110 к.с. В началото новият седан на Renault ще се предлага само с механична скоростна кутия, а към края на следващата година ще се предложи и някаква версия на автоматична трансмисия. 



Говори се, че през 2011 на базата на Renault Fluence ще започне производството на електромобил предназначен за европейските пазари.
0 от 500
  • #31
    31 rate up comment 3 rate down comment
    Митанее - без УМ си! ( преди 16 години )
    Защо тогава рендетата са винаги на последните места по надежност и продажби!?
  • #30
    38 rate up comment 0 rate down comment
    Митан ( преди 16 години )
    рено е най-доброто което можете да вземете за парите който се предлага няма по-добра алтернатива, това е.Не очаквайте чудеса от тази марка, просто правят красиви и практични коли за малко пари.Дано повечето хора в бг да съберат пари за по-едно ново рено пак после да изкажат мнение, щото мнения от типа на брат ми петия братовчед казал че.... са несериозни.А за тва че сте си купили италянски бокулци карани цял живот с едно масло не са виновни хората от рено.
  • #29
    31 rate up comment 1 rate down comment
    PRO AUTO ( преди 16 години )
    Сравняването на завода на Toyota в Турция със "халетата" на Рено - пак там, НАИСТИНА говори за некомпетентност.ТВОЯТА - xxx!
  • #28
    35 rate up comment 4 rate down comment
    бай Кольо Ръждата ( преди 16 години )
    Аз опънах една туркиня преди седмица.
  • #27
    34 rate up comment 0 rate down comment
    ххх ( преди 16 години )
    В Турция се прави и Тойота, а и много други марки. Рено се прави и в Испания и във Франция. Като почнете с тези клишета - Турция - и разбирам, че сте много боси. Ходили ли сте да видите завода там, знаете ли какви стандарти има?
  • #26
    33 rate up comment 0 rate down comment
    ххх ( преди 16 години )
    Ти като говориш за френски коли, Рено ли имаш предвид или Пежо? Аз до сега не съм чул кутия на Рено да замръзне през зимата. Но съм виждал да замръзне на Тойота. И това си има някаква причина, объркано масло или дефект, не е нормално, не е Модквич.
  • #25
    32 rate up comment 1 rate down comment
    Bi-turbo ( преди 16 години )
    Ооо... можеш да бъдеш спокоен, със сигурност не съм имал предвид МБ като сравнение. Казах "наистина доказали се марки", ти къде набута тия мутренски простомобили???
  • #24
    31 rate up comment 2 rate down comment
    smoky ( преди 16 години )
    renault-ima problemi...........konfektsia,6irpotreba.ako gi sglobiavat na nikoi tihookeanski ostrov i namaliat ot tsenata,moje i dase poopraviat ne6tata.
  • #23
    31 rate up comment 3 rate down comment
    eddy ( преди 16 години )
    Имам Рено Клио 95 година и то на кола немяза хвърлил съм сумати и пари по него но няма смисъл гори масло и то в промишлени количества но неможе дори специялизирания сервиз за Рено да разбере от каде идва този проблем.Сумата която съм дал до момента е около 2840 лв. плиус минус, но разбрах вече че не си е струвало.(2840 лв. съм ги дал за 3 години)
  • #22
    32 rate up comment 2 rate down comment
    PRO AUTO ( преди 16 години )
    Именно това производство в Турция окончателно РАЗБИ имиджа на марката Рено. Лошокачествени материали + лоша сглобка = 10 години вече на ПОСЛЕДНИТЕ места по надежност и качество!Като добавим и традиционната НЕКОРЕКТНОСТ на Рено - доказан ФАКТ в световен мащаб стигаме и до въпроса защо тази марка все още съществува на пазара? ЕДИНСТВЕНО благодарение финансовата подкрепа на френската държава!Рено НЕ Е производител на коли а ПРОВОДНИК на политико-икономически интереси на френското правителство.