IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Peugeot готви сериозен удар в средния клас

Става ясно, че Peugeot готви доста интересни изненади в средния клас със своя бъдещ модел 408.

Peugeot готви сериозен удар в средния клас
Във фирмата са решили да предприемат радикални стъпки за да конкурират успешно Ford Mondeo и Opel Insignia, които спечелиха доста позиции в сегмента на средния клас през последните месеци. 



Компютърните образи на бъдещото Peugeot 408 са създадени с помощта на хора работещи по проекта още от неговото начало. От тях личи, че колата ще съчетава стил и практичност, нещо което виждаме и при по-луксозни модели, като Audi A5



Peugeot 408 показва и как ще изглеждат бъдещите модели на фирмата, в които ще има спортни елементи, показани и в стила на новото RC Z купе. Вижда се и влиянието на концепцията 908 RC Concept

Интериорът на новото Peugeot 408 ще представлява сериозна стъпка в територията на луксозните седани, като материалите и изработката ще бъдат сред най-доброто на пазара, заканват се от френската фирма. В автомобила ще видим и най-новите технологии притежавани от Peugeot, някои от които бяха показани и при новия 3008



Peugeot 408 ще се произвежда на съвсем новата платформа, за първи път показана при Citroen C5. Окачването ще бъде хидропневматично, фаровете ще са самонастройващи се и самонасочващи се. Автомобилът ще бъде предлаган с много широка палитра от дизелови и бензинови двигатели. 

Очаква се да се появи и хибридна версия с дизелов двигател и електромотор. Ще видим новото Peugeot 408 през следващата година.
0 от 500
  • #36
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    фарове и извивка при С колоната - бмв, странична линия и стопове - ауди, предна и задна броня - пежо :), а и от тая А колона на завоя на раковска след графа нишшшто няма да се вижда и както колегата по -долу споменава извивката на петата врата - астон
  • #35
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    А относно това конкретно Пежо - прихваша малко от стила на Астън Мартин и никак не е зле... Дано компенсират малко назадъка от времето,когато се опитаха да правят дизайн без Пининфарина.
  • #34
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Не обобщавай така за френските или други коли от една ролка или нещо си там изолирано.Рано или късно и Тойотата ще се счупи по нашите пътища,но както и се кефиш,че е японска,за японски части ще чакаш и ще ти съдерат кожата.Или като един познат фанатики на японско ще се хвалиш,че нищо не си сменял няколко години и ще я продадеш на друг фанатик,но вече обременена с ремонти за няколко хиляди.Всички коли са вече почти еднакви технически,избираме ги предимно по дизайн,а добрият тест-драйв е труден.
  • #33
    0 rate up comment 0 rate down comment
    the instr. ( преди 16 години )
    Моля ви, колеги, не обобщавайте под един знаменател, че щом е Пежо, значи е ***. Да, някои модели не бяха съвсем успешно изпълнение и търпят много коментар, но някои пък са си ОК. Визирам модела 307 HDI.До момента в който не 'подкарах' тази кола аз бях скептичен. Сега колата има 160 000 км САМО НА УЧЕБНО КОРМУВАНЕ и за този период са сменяни само филтри, ангр.ремъци (по план), 1път съединител и 1 ролка на обтегач. Остатъка е само каране /е, и малко пазене,разбира се ;-)/.
  • #32
    0 rate up comment 0 rate down comment
    sando ( преди 16 години )
    Момчета просто не ми се говори за френски *** вече 2008 година купих си пежо 207 минах 6000 км и познайте кво стана,Счупи ми се ролката на обтегачният ремък.Моето мнение за френските коли са супер *** да си карат те.2 рата кола ми е тойота японска вече нямам си ядове
  • #31
    0 rate up comment 0 rate down comment
    rmitov ( преди 16 години )
    Джантите, предните фарове, стоповете, лайсните и още много детайли определено на пръв поглед излгеждат много примамливи окого... Но в действителност не стоят точно така нещата, казвам го като собственик на Пежо 407 от 2004, което на 150 000 км вече е разтропано, агренажния ремък е за смяна, съединитела - трагедия, феродото - изтъркано, маховика - размърдан... като цяло тази марка въобще не е проектирана за българските пътища.. сигурен съм че по западна европа тези коли издържат повече.
  • #30
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    задницата ми прилича на 406.А на психолога ще кажа, че да Пежо не е реномирана марка, чупят им се колите, още по-зле е положението в БГ и гаранцията и обслужването на СФА.С тях вече е трагично положението.А това със скъпите материали и незнам си какво......незнам кой ще предпочете Пежо при положение, че ще е на еднаква цена с Мерцедес, Ауди, БМВ, японските марки.Имаха дизайн на времето....вече и дизайн нямат.СПЕЦИАЛНИ ПОЗДРАВИ ОТ БИВШ СОБСТВЕНИК НА ПЕЖО....ПРОИЗВЕДЕНО 2004 ГОД
  • #29
    0 rate up comment 0 rate down comment
    TURВО ( преди 16 години )
    Пич,тези песни ти ги пеят от авто-ваген медия. Тази колица по снимките я видяхме преди 1 месец.
  • #28
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Bi-turbo ( преди 16 години )
    Тая песен за хибридния дизел я слушаме вече от 5 години, че и повече... време е Пежо да спрат всяка година да пускат една и съща "новина" и да се докажат с дела. Дотогава си остават само с претенциите.
  • #27
    0 rate up comment 0 rate down comment
    :D ( преди 16 години )
    Няма нищо от пасат, просто феновете на вагините си мислят че всичко е копирано :D Да не забравяме какво още казваха - 5GT на БМВ е копирана от A5 sportback или там както е.